Po kilku chwilach drużyna pokonała 5 kolejnych dzików. Kończąc zbieranie materiałów na 20 skórach i kamieniach oraz na 60 col.
Argo spojrzała na Dona i parsknęła śmiechem - Tych kwiatów nie można zebrać, gdy je dotykasz znikają i zaczyna się kilku sekundowa regeneracja zdrowia u osoby, która go dotknęła. Może kiedyś znajdziemy odpowiednią misję uczącą zbierania tych kwiatków. Musisz sam, któregoś dotknąć by poczuć się lepiej.
Gdy Mor dotknął jednego z kwiatów zobaczył symbol regeneracji z 30 sekundowym odliczaniem. Jego wskaźnik życia powoli regenerował się, jednak nie była to oszałamiająca prędkość.
Gdy każdy w końcu uleczył swoje rany drużyna ruszyła z powrotem do miasta. Im bardziej się zbliżali tym więcej graczy rywalizowało ze sobą o odradzające się dziki. Dochodziło do przekleństw, zażartych dyskusji czy wręcz przepychanek.
Argo zaprowadziła drużynę do zleceniodawczyni. Skromna, młoda NPC z szarymi długimi włosami zaplecionymi w gruby warkocz skłoniła się z wyrazami wdzięczności. Paski doświadczenie drgnęły do 6%, a w karcie postaci pojawiła się nowa zdolność - Podwójne Cięcie i 40 sztuk col.
Następnie drużyna udała się na rynek gdzie spośród dostępny towarów znalazła:
1. Broń z brązu (każdego typu) - 5 skór i kamieni oraz 20 col
2. Zbroje z brązu - 5 skór i kamieni oraz 20 col
3. Nakolanniki z brązu - 5 skór i kamieni oraz 20 col
4. Napój leczniczy - 50 col
5 Napój staminy - 50 col
6. Lunetę, do obserwacji oddalonych celów - 5 skór i kamieni
7. Szczęśliwy kamień, dający +1 do wybranej przez gracza statystyki - 10 skór i kamieni.
Ostatnio edytowane przez Ranghar : 12-02-2020 o 18:51.
|