Cytat:
Napisał Mike 1 - a nie wystarczy, że jak wygrasz to decydujesz, w którym momencie jesteś w inicjatywie? |
W walkach 1vs1 by się to sprawdziło, ale w walkach wieloosobowych wprowadziłoby niepotrzebne, moim zdaniem, zamieszanie
Cytat:
Napisał Mike 2 - dobrze, że się zmieniły. Co prawda można by dyskutować dlaczego zręczność jest słabsza od siły, ale to detal. |
Bo jak przywalisz komuś młotem po paluszkach to już nie będzie zręczny
Cytat:
Napisał Mike 3- postulowałem to na samym początku |
Fakt.
Cytat:
Napisał Mike 4- ataki obszarowe, TAK! tego brakowało i miniony były większym zagrożeniem niż "normalny" wróg Szkoda, że tylko Ki pozwala atakować obszarowo. Przecież ktoś z dużą szybkością może trafić kilku stojących koło niego. Ktoś ze zręcznością może wywinąć kopa w obrotu. Ktoś z siłą może złapać jednego i zakręcić nim młynka
Pomyśl o wartości cechy, która po przekroczeniu pozwoli na atakowanie kilku minionów. Bo bez tego każdy zainwestuje w KI |
I okażą się całkiem słabi w pojedynkach z jednym przeciwnikiem?
Szczerze myślałem, że ataki obszarowe będą większą pokusą dla używania kombinacji. Ale pomyślę o tym. Tylko znów trzeba by wymyślać inny bonus dla ki. No, zobaczymy. Jak na coś wpadnę to dam znać.
Cytat:
Napisał Nami E: mam pytanie, skoro atakujący nie może wybrać cechy wytrzymałość, to czemu ona jest w tabelce ataku? |
Bo nie można jej używać w standardowym ataku, ale można nią atakować w kombinacji