Cytat:
Chodziło mi o bonusy, dlaczego Twojsze, a nie mojsze Zmiany wciąż na etapie przemyśleń, więc wolałbym wprowadzić najlepsze możliwe, żeby potem znów nie zmieniać tego samego. A żeby ocenić które rozwiązanie jest lepsze, muszę poznać Twoje szersze na jego temat zdanie. Swoje na temat bonusów mojego autorstwa znam, chciałbym żebyś mu przeciwstawił swoje i wtedy mogę zdecydować
|
Jak pisałem, moje są dodatkiem do twoich.
Siła - Odrzucali się ciosem? Robili tak? Robili.
Szybkość - byli szybsi niż oko zwykłego człowieka? Byli, więc mogli by walczyć z kilkoma słabszymi naraz z mniejszą szansą klęski :P
Zręczność - czy unikali ataków, a wróg pudłował i gdzieś wpadał? Unikali.
Siłowali się KI? Siłowali, więc nie ma co se zasłaniać przelicznikiem KI i zostawić 1:1. Bo i tak przecież obrona przed Ki za pomocą Ki sprowadzając się może do siłowania.
Możemy tez pójść dalej i przyspieszyć grę. Rozgrywać jednoczesne ataki, czyli jedna strona walczy cechą 1 druga walczy cechą 2. Wygrywający starcie zadaje obrażania. Wtedy inicjatywa staje się zbędna i zmniejsza ilość rzutów.