Wątek: [Rush] Jatka!
Wyświetl Pojedyńczy Post
Stary 10-08-2007, 18:07   #14
geerkoto
 
Reputacja: 1 geerkoto jest na bardzo dobrej drodzegeerkoto jest na bardzo dobrej drodzegeerkoto jest na bardzo dobrej drodzegeerkoto jest na bardzo dobrej drodzegeerkoto jest na bardzo dobrej drodzegeerkoto jest na bardzo dobrej drodzegeerkoto jest na bardzo dobrej drodzegeerkoto jest na bardzo dobrej drodzegeerkoto jest na bardzo dobrej drodzegeerkoto jest na bardzo dobrej drodze
Magia w "Sierżancie" nie jest może zbyt odkrywcza, jednak wspominany próg, to stopień komplikacji urządzenia mechanicznego powyżej, którego kontakt z magią powoduje eksplozję - stąd czołgi tworzono z drewna, dodatkowo zabezpieczając zaklęciami, by napęd parowy nie wybuchał spontanicznie. Broń maszynowa musiała być toporna, lub magicznie zabezpieczana, itd. Ciekawym pomysłem Zambocha jest zastosowanie kamieni półszlachetnych - np.: hematyt na krwawienie.
Jako, że koncepcja świata jest szkieletowa, chętnie zaakceptuję propozycje.
Ogólnie zakładam konflikt magii z techniką, jacki; broń białą, jako skuteczną alternatywę na bliski zasięg, ciężkie spluwy i wyprawę paramilitarną (partyzantka) przeciwko ufortyfikowanemu wrogowi.
 
__________________
Znowu boli (blog)...
geerkoto jest offline