- Oki, no to dałem swój post :> Termin
do cz. 04.16. No to mniej więcej tydzień na zmajstrowanie posta.
Stan BG:
- Law Tao; 10/10; zdrowy; (Ranga IV; Skany)
Omówienie:
- Jeśli chodzi o wyprawę to skład jest następujący:
Magazynek:
1 - Law (skanerzy) 10/10 s.zdrowy; skafander (-1)
2 - Aija (ciężcy) 10/10 s.zdrowy; skafander (-1)
3 - Jarl (leccy) 10/10 s.zdrowy; skafander (-1)
4 - Ivan (biolab) 10/10 s.zdrowy; skafander (-1)
5 - Cole (cywil) 10/10 s.zdrowy;
Kanały:
5 - Faust (zbrojni) 12/12 s.zdrowy; skafander (-1)
6 - Strauss (zbrojni) 10/10 s.zdrowy; skafander (-1)
- W tej turze minęło ok 20 min. Z czego ok kwadransa na zmajstrowanie identyfikatorów. A potem na przejście do magazynu broni.
- Identyfikatory są dość kiepskie. Nadają się by pokazać komuś ale wątpliwe by przeszły przez jakiś skan. No ale w tak krótkim czasie trudno o coś więcej. Więc jedyny prawdziwy identyfikator to ten co ma Cole.
- Jak na razie akcja przebiega bez większych zakłóceń. Po wyjściu z biura Cole cała grupka dotarła do jednego z hangarów.
- Co do zamków mechanicznych to dla Aiji to dość szybka robota. Można też próbować siłowo jeśli znajdzie się jakiś łom czy coś podobnego. Nie widać by te wewnętrzne zamki w hangarze były podpięte pod jakiś alarm. Ale są kamery więc jeśli zacznie się dziać coś niestosownego ktoś może się tym zainteresować.
- Jeśli chodzi o zasoby zbrojowni to to jak mokry sen każdego militarysty sprzed Inwazji. Jest tu większość typowych i mniej typowych broni z końca XX i początku XXI wieku uzywanych przez amerykańskie siły zbrojne. Głównie broń ciężka czyli ckm, wyrzutnie, granatniki itd. Więc to raczej nie kwestia czy coś jest tylko co ze sobą zabrać.
- Jest też drugi magazyn z amunicją. Tam jest "proch". Czyli wszelaka amunicja, granaty, rakiety itd. Ze względów BHP nie trzyma się w jednym miejscu załadowanej broni.
- Co do zasobów to powiedzmy, że na wózek zmieści się do 100 slotów ekwipunku.
- Załadowanie 20 slotów to 5 min. Tak by coś wybrać, poleźć, wrócić, zapakować na wózek itd. Więc zapakowanie 100 slotów to ok 25 - 30 min.
- Cennik slotów:
- br. krótka = 1 slot (pistolety, rewolwery)
- pis.masz = 2 sloty (MP 5, UZI, UMP itd.)
- br. długa = 3 sloty (karabiny, karabinki, strzelby)
- k. wyborowe = 6 slotów (kar. wyb w karabinowych kalibrach)
- br. ciężka = 10 slotów (ckm, wyrzutnie, granatniki, kar. przeciwsprzętowe)
- granaty = 1 slot = 3 granaty
- ammo = 1 slot = 4 magi
- Do tego jest różny, wojskowy szpej. Gazmaski, pancerze, noktowizory, celowniki, kolimatory, tłumiki itd. Też można to załadować jak coś takiego Cię interesuje to pytaj to podumam ile co zajęłoby slotów.
- Jeśli coś niejasne z tymi slotami, opisami czy czymś innym to daj znać
- W tej turze bym chciał listę co xcomowcy ładują na wózek. Im więcej tym dłużej to zajmie czasu i tym więcej jest do niesienia kanałami. No ale też i łup większy. Więc no coś za coś.
Listę możesz walnąć tutaj w komenty bo chyba sesji nie ma co tym zawalać
---
- I chyba tyle z mojej strony. Jak coś nie jest jasne no to pytaj