Wyświetl Pojedyńczy Post
Stary 10-05-2020, 20:06   #23
Gladin
 
Gladin's Avatar
 
Reputacja: 1 Gladin ma wspaniałą reputacjęGladin ma wspaniałą reputacjęGladin ma wspaniałą reputacjęGladin ma wspaniałą reputacjęGladin ma wspaniałą reputacjęGladin ma wspaniałą reputacjęGladin ma wspaniałą reputacjęGladin ma wspaniałą reputacjęGladin ma wspaniałą reputacjęGladin ma wspaniałą reputacjęGladin ma wspaniałą reputację
Moja propozycja:
 Wilhelm Junior „Byku”

[MEDIA]https://i.ibb.co/7rKpV6B/Wilhelm-Junior.png[/MEDIA]
Byku dorastał w zwykłej wiejskiej rodzinie. Matka zajmowała się gospodarstwem, ojciec imał różnych zajęć. Dalszej rodziny nigdy nie poznał, rodzice rzadko i mgliście wspominali cokolwiek na jej temat. Był najstarszym z rodzeństwa. Do ojca nie był podobny nic a nic - był wręcz jego przeciwieństwem. Ojciec był wysoki i smukły, gdy tymczasem Wilehlm Junior niski i krępy. Szybko okazało się, że dysponuje niebywałą siłą, a to z kolei prowadziło do wielu indycentów. Ojciec, Wilhelm Senior, zaczął więc uczyć go różnych sztuczek. Jak walczyć. Jak przetrwać w głuszy. To pierwsze przychodziło Bykowi łatwo. To drugie, dużo gorzej. Skąd ojciec znał takie zagrania, nie zdardzał. Gdy pewien przejeżdżający krasnolud zaproponował mu dołączenie do ochrony karawany, szybko skorzystał. I wiodło mu się wcale dobrze. Od ochroniarzy nauczył się jeszcze więcej, niż od ojca. Potem były inne zlecenia, często lukratywne ze strony różnych krasnoludów. Z biegiem lat okazało się, że nie tylko stał się członkiem elitarnego zespołu do zadań specjalnych, ale zgromadził też imponujący arsenał krasnoludzkich wyrobów. Zazdrośni ludzie mówili, szczęście początkującego.

Ani oni, ani Byku nie znali prawdy. Jego ojciec nie był jego prawdziwym ojcem. Matka była dziewką służebną w karczmie, gdzie za dodatkową opłatą świadczyła pewne usługi. Z usług tych swego czasu z lubością korzystał potężny khazad, najemnik. Zrządzeniem losu w którymś momencie uratował matkę z pożaru, jaki wybuchnął w tej gospodzie. Ten wypadek sprawił, że matka postanowiła zmienić swoje życie. Wyruszyła w świat, aby zostawić przeszłość za sobą. Ale gdy dowiedziała się, że jest w ciąży, postanowiła dziecko urodzić.
Spotkała Wilhelma Łucznika który - z sobie tylko znanych powodów - zgodził się z nią ożenić i wychować dziecko jak swoje.

Ani Byku, ani matka nie wiedzieli, że Wilhelm ma za sobą długą i niezbyt jasną przeszłość. Był kłusownikiem, złapanym i osadzonym w lochach. Uciekł z nich, zabijając strażników i cywilii, oraz podpalając zamek. Wiele osób zginęło wtedy w płomieniach. A on sam, postanowił się zemścić na tych, którzy go tam osadzili. Jak to bowiem bywa, został w kłusownictwo wrobiony. Gdy już zakończył swój szlak zemsty, postanowił osiąść i ukryć się gdzieś na stałe. Spotkana Sylwia - matka Byka - była dla niego idealną przykrywką. Razem tworzyli zwyczajną rodzinę, w której każdy miał swoją tajemniczą przeszłość.

Ani Wilhelm Senior, ani Sylwia, ani Byku nie wiedzieli, że biologiczny ojciec Byka - Tladin - przypadkiem dowiedział się o istnieniu potomka. To dzięki staraniom khazada Byku dostawał kontrakty od krasnoludów oraz okazje do kupienia runicznych przedmiotów. Albowiem stryj Tladina (czyli prastryj Byka) był kowalem run. I mimo że niechętnie, to dał się przekonać na sprzedaż swoich wyrobów. Zwłaszcza, że Byku spisywał się świetnie i nie przynosił ujmy dziełom kowala Galdena.
 Mechanika

Cechy 75: WW, K

Umiejętności:
  • trzeci atak,
  • unik +20%,
  • pływanie +20%,
  • wspinanie +20%,
  • zwinne palce +10%,
  • czytanie z z warg +10%.

Talenty:
  • błyskawiczne przeładowanie,
  • broń specjalna (rzucana) [może się zmienić]
  • opanowanie (+5 SW),
  • niezwykle odporny (+5 odp),
  • bardzo silny (+5 K),
  • nieustraszony,
  • odporność na chaos (+10 SW przeciw magii),
  • odporność na magię (+10 SW przeciw magii).

Przedmioty:
  • garota najlepszej jakości (+5WW),
  • puklerz (parujący, ogłuszający, wyważony) najlepszej jakości (+5WW, 1 obciążenia zamiast 10),
  • pełna zbroja ćwiekowana (2PP na wszystko) najlepszej jakości (połowa obciążenia=80),
  • młot do rzucania z mistrzowską runą rzutu (powraca do ręki, +30US, postać rzuca nim tak, jakby posiadała umiejętność broń rzucana, 30 obciążenia zamiast 40), [pierwszy przedmiot magiczny]
  • topór najlepszej jakości (druzgoczący, +5WW),
  • plecak z manierką i racjami żywnościowymi, hubką i krzesiwem, małym garnkiem, zestaw odtrutek
  • wisior z runą odnowy (przywraca 1K6 życia dziennie) [drugi przedmiot magiczny]
  • symbol Mananna
  • klejnot z runą światła (świeci przez 1K6 rund dziennie),
  • amulet trzykrotnie błogosławionej miedzi (+20 testy odporności na truciznę, -1 siła uderzeń w użytkownika, wykrywa trucizny (zmienia kolor)),
  • zwój piątej tradycji (ukazuje się na nim tekst, który spodziewa się ujrzeć czytająca osoba. Np. otrzyma go strażnik, z informacją, że to przepustka, zobaczy na nim przepustkę),
  • nóż najlepszej jakości (+5WW, obciążenie 1 zamiast 10)
  • srebrny miecz najlepszej jakości (-5WW, obciążenie 1 zamiast 10, jutro dopiszę resztę zasad)
 

Ostatnio edytowane przez Gladin : 13-05-2020 o 16:14.
Gladin jest offline