Wyświetl Pojedyńczy Post
Stary 24-05-2020, 22:56   #4
Ombrose
 
Ombrose's Avatar
 
Reputacja: 1 Ombrose ma wspaniałą reputacjęOmbrose ma wspaniałą reputacjęOmbrose ma wspaniałą reputacjęOmbrose ma wspaniałą reputacjęOmbrose ma wspaniałą reputacjęOmbrose ma wspaniałą reputacjęOmbrose ma wspaniałą reputacjęOmbrose ma wspaniałą reputacjęOmbrose ma wspaniałą reputacjęOmbrose ma wspaniałą reputacjęOmbrose ma wspaniałą reputację
Może nie chodzi wcale o to, co postacie potrafią (rzucać kulami ognia, wskrzeszać inferna, czy tylko rzucać iskrami), ale jak wielka trudność jest przed nimi postawiona. Oraz gravitas. W sensie moc, powaga, ciężar wydarzeń. Ja zawsze staram się tak dostosowywać sesję, żeby nie miało znaczenia do końca jak potężni są bohaterowie - bo ich przeciwnicy są zawsze nieco silniejsi. I to nie jest do końca chyba kwestia systemu, co samego doboru przeciwników względem systemu. A także niepomyślnego nastroju panującego wokoło i niepewności, czy cokolwiek się uda... choć może nie brzmi to zbyt konkretnie.
Mówiąc prościej - jeżeli zależy nam na satysfakcji, to może nie powinniśmy szukać systemu, którego ciężkimi realiami moglibyśmy się zasłonić, ale może lepiej samodzielnie (jako MG) "podkręcić śrubę" graczom
 

Ostatnio edytowane przez Ombrose : 26-05-2020 o 16:23.
Ombrose jest offline   Odpowiedź z Cytowaniem