Termin to następna środa. 3 czerwiec.
Wszyscy oblali test
Lore, który dawałby przewagi w postaci dodatkowych kości k6 na czas tej wyprawy.
Ten test fabularnie wyraża to, jak ktoś się lepiej niż zwykle przygotował do wyprawy. Jeżeli test jest zdany, to potem, w zależności od tego jak dobrze, ma się nieco więcej szczęścia w postaci dodatkowych kości do testów w tej podróży, wyprawie.
Takie testy na przewagi będą:
Przed podróżą = testowane
Lore
Przed Social Encounter =
Insight
Przed bitwą =
Battle
Wszyscy oprócz Rohirrima, który dzięki specjalizacji
Riddermark-lore dostał automatycznie jedną kość (
+1K6 do jednorazowego wykorzystania na dowolny test) i
1 Punkt Rozwoju
Testy podróży (de facto na fatigue i zagrożenia):
Travel: TN12 Sikorka: Runa Gandalfa + 5 - direct simple - dostała
1 Punkt Rozwoju Rhune: 8 + 2,6*= 16* - great success,
+1 PR Eiliandis: 5 + 6* = 11* fail, jeżeli nie wyda Punktu Nadziei, to będzie miała status Weary z Fatigue o 5 punktów przekraczając Endurance , a gdy wyda, to zda test i dostanie 1PR –
daj znać jeżeli chce bonus z Puli Nadziei
Yaraldiel: 9 ,fail, podobnie jak u Eiliandis, z tym, że nie będzie Weary, ale poziom Fatigue zbliży się o 10 punktów do poziomu Endurance – również
decyzja do podjęcia Rogacz: Runa Gandalfa + 1 direct simple;
+1PR
Skąd jakieś runy? Na
Kości Przeznaczenia, którą jest
K12, zamiast jedynki i dwunastki, jest
Runa Gandalfa (daje automatyczny zwykły sukces) oraz
Runa Saurona (która w zależności od okoliczności, przynosi pecha, często związanego z Cieniem, nawet jeżeli test był zdany dzięki reszcie kości/bonusów)
Hazard Episodes:
Podczas testów
Fatigue, nie było żadnych Run Saurona, więc nie było testów na epizody zagrożenia w podróży.
Drugi dzień podróży pominąłem, bo nie było żadnych losowych wydarzeń. Jest to okazja do światotworzenia, rozwijania swoich wątków, lub ich szukania. Również, okazja do proszenia o jakieś testy związane z wyprawą, np. chęć zapolowania na nocnego drapieżnika drugiej nocy (bo dnia szkoda, a i podróż zbyt krótka, aby dla mięsa specjalnie urządzać łowy), lub szukania jakichś ziół, czy co tam wam do głowy przyjdzie. To nie jest wymagane, zdecydowanie opcjonalne.
Mechanika i rozwój postaci jest interaktywny z przygodą w sensie dosłownym. Im więcej zdanych testów z różnych dziedzin, tym więcej wpada punktów rozwoju, za które później będziecie rozwijać umiejętności postaci.
Post zatrzymany na progu granicy gospodarstwa, gdzie zakradły się wasze postacie. Dajcie znać jak macie zamiar zbadać teren. Czy dzielicie się, czy jedna osoba idzie na zwiad, czy może wszyscy na raz od każdego budynku do budynku.
Z tego co postacie widzą, to do ewentualnej eksploracji na tym wzgórzu jest:
Główny budynek, który zgodnie z zabudową Rohhirimów na dole jest najprawdopodobniej stajnią z wydzielonym pomieszczeniem na jadalnię, kuchnię itd., a częścią sypialną na górze.
Zabudowania gospodarcze: jeden większy, dwa mniejsze, mogą to być na składziki, szopy, składy na narzędzia, spiżarki, drewno, może być warsztat do pracy, np, kowala, albo miejsce do trzymania krowy, kozy, prosiaka, etc..
Widać zasypane śniegiem
palenisko, którego używa się w innych porach roku.
Jest widoczny
kurnik z zagródką.
Zza tego wzgórza spływa
strumień.
Gospodarstwo otoczone jest
kamieniami granicznymi i drzewami.
Dajcie znać, jak chcecie zabrać się za temat. Wtedy udzielę więcej informacji, poturlam i tak dalej. Możecie też bawić się w dialogi ustalając to wszystko na docsie, albo krótkie posty. Tutaj jest szybciej i (mi) wygodniej, ale się dostosuję. Nie pali się.
Jeżeli są pytania, czy o świat, czy o mechanikę, to śmiało.