Wyświetl Pojedyńczy Post
Stary 25-05-2020, 09:00   #14
Fenrir__
 
Fenrir__'s Avatar
 
Reputacja: 1 Fenrir__ ma wspaniałą reputacjęFenrir__ ma wspaniałą reputacjęFenrir__ ma wspaniałą reputacjęFenrir__ ma wspaniałą reputacjęFenrir__ ma wspaniałą reputacjęFenrir__ ma wspaniałą reputacjęFenrir__ ma wspaniałą reputacjęFenrir__ ma wspaniałą reputacjęFenrir__ ma wspaniałą reputacjęFenrir__ ma wspaniałą reputacjęFenrir__ ma wspaniałą reputację
No to po kolei jeszcze raz (obrażenia są podane przeciwko myśliwcom)
1. Harpuny - lekkie rakiety bierze się ich 8 zadają obrażenia krytyczne
2. Tomahowk - standardowe rakiety - bierze się ich 4 zadają obrażenia fatalne
3. Mjolnir - rakiety atomowe zadają obrażenia fatalne+ (czyli np wobec niszczyciela zada obrażenia krytyczne)
4. MornigStar - rakieta rozpryskowa. Rozdziala się na kilka mniejszych przed uderzeniem. Utrudnia uniki, lub pozwala na zaatakowanie grupy zwartej myśliwców lub salwy rakiet. Zadaje obrażenia o 2 poziomy mniejsze, ale przy ataku jednego celu daje automatycznie efekt salwy. (każda z rakiet dzieli się na 10 zadających obrażenia poważne - takie jak lasery)

Teraz ciężko mi się tutaj znaleźć miejsce żeby wcisnąć jeszcze rakiety niesterowane. Ale możemy zrobić tak. Rakiety niesterowane zadają obrażenia krytyczne, możemy ich wziąć powiedzmy 20. Ale nie namierzamy celu a atak jest w zależności od zasięgu -2 do -1. W przypadku atakowania celów o 2 poziomy większych możemy zignorować -1 do trafienia. Ale to mało opłacalna broń na większe cele. Ogólnie fajna rzecz dla pilotów o niskiej elektronice i wysokim pilotażu.

Ale wydaje mi się że lepiej się sprawdzą harpuny. Chyba, że te harpuny przerobimy na takie rakiety niesterowane i damy ich więcej?
 
Fenrir__ jest offline