Sprawdzam obecnie nasze karty i brudnopis mechy pod kątem pancerza.
Wg brudnopisu
Cytat:
- Zmienia się działanie pancerza. Każdy 1 punkt pancerza (1 PP) zajmuje 1 slot ekwipunku indywidualnego.
- Pancerz nie zmniejsza efektu potencjalnej rany tylko daje szansę na jej całkowite uniknięcie (chyba, że dany atak pomija ochronne działanie pancerza). Każdy 1 PP zwiększa szanse na sukces. 3 PP dają ochronny rzut (tzw. Ochronę Pancerza = OP) na 8+ na k10. Czyli przy wyniku 8-10 na k10 trafienie sięgnęło właściciela ale pancerz wybronił go przez zranieniem.
|
Wydawało mi się, że pancerz=10 to jest brak pancerza. I nie zajmuje slotu. Ale z zapisu powyżej wynika, że OP=8 to 3PP czyli 3 sloty powinien zająć, a jeden PP = 10OP. Trochę to niejasne.
Zastanawiam się też czemu Tladin pierwszy slot ekwipunku ma OP8, a inni OP9. Myślę, że to wynika z
krzepkiego - ale szczerze nie pamiętam. Pipboy, to kojarzysz, dlaczego tak jest?
Przy okazji, Pipboy, Kerm - Manfred i Dieter nie mają żadnej broni ręcznej? Bo przecież walczyli, a w ekwipunku nie widzę?
Karl i starzy BG też nie mają broni ręcznej w ekwipunku?
Czy może ekwipunek startowy zawiera już pancerz OP10, broń ręczną i broń krótką i to się nie wlicza do ilości zajmowanych slotów?