Wyświetl Pojedyńczy Post
Stary 08-06-2020, 23:11   #22
Pipboy79
Majster Cziter
 
Pipboy79's Avatar
 
Reputacja: 1 Pipboy79 ma wspaniałą reputacjęPipboy79 ma wspaniałą reputacjęPipboy79 ma wspaniałą reputacjęPipboy79 ma wspaniałą reputacjęPipboy79 ma wspaniałą reputacjęPipboy79 ma wspaniałą reputacjęPipboy79 ma wspaniałą reputacjęPipboy79 ma wspaniałą reputacjęPipboy79 ma wspaniałą reputacjęPipboy79 ma wspaniałą reputacjęPipboy79 ma wspaniałą reputację
@Wszyscy


- Oki po paru rozmowach z Wami na temat wstępnych projektów postaci mam parę uwag i ogłoszeń.


1 - Ponieważ jest spore zainteresowanie różnymi wszczepami i pytanie jak to się ma do mechy. No to tutaj daję bardziej szczegółowy doc z mechą gry: https://docs.google.com/document/d/1...IJXGCWO0/edit#

- Modyfikacje cyber i genetyczne są opisane na ok str. 16-ej.

- Całość to pozostałość i przeróbka po poprzedniej sesji (Parchy) stąd duża koncentracja na walce a nie bardzo chciało mi się modyfkować całość Do tworzenia postaci to chyba najważniejsze są pkt. II - Tworzenie postaci i III - Mecha KP. Reszta to jak kto woli.



2 - Co do nowych umiejętności profesyjnych. Nie zabraniam, jak czujecie potrzebę możecie wymyslać własne. Ale dobrze by było by to nie były multi-umiejętności które są sumą kilku innych umsów. Dotyczy to zwłaszcza Nauk i Operatorów. Każda z takich umiejętności profesyjnych to praca i wiedza na cały etat.

- Co do 3-ciej umki profesyjnej możecie traktować jakby każdy załogant miał Astronautę na powiedzmy 5. Czyli wiedzę jak bytować i korzystać z instalacji stacji kosmicznych, staktów, skafandrów, radzić sobie w stanie nieważkości itd. Takie standardowe kosmiczne BHP.


3 - Relacje. Nie zabraniam a nawet zalecam tworzenie relacji między postaciami. Zwłaszcza, że fabularnie i domyślnie wszyscy BG są członkami tej samej załogi i raczej nie pierwszy raz lecą razem. Więc ma to jak najbardziej ręce i nogi (a nie "zbieranina RPG" jak to jest zazwyczaj ). Niemniej na razie jest etap rekruty i nie wiadomo jak będzie wyglądała lista załogi na końcu rekruty. Więc dobrze by każda z postaci była grywalna i samodzielna bez żadnej innej. Ewentualnie można to dograć po rekrucie.


4 - Ekwipunek. Ekwipunek to taka śliska/elastyczna sprawa. W każdym razie każda z postaci ma do dyspozycji własną kabinę. Odpowiednik standardem do pokoju hotelowego. Każdy ma bazowo podobną przestrzeń ale może ją sobie dowolnie poświatotworzyć. Tam trzyma swoje rzeczy osobiste i to co uzbierał odkąd postać zamustrowała się na statek. Do tego ma pewnie jakieś stanowisko pracy. Czyli naukowiec jakąś pracownię, mechanik warsztat, marine strzelnicę, medyk ambulatorium itd. To też możecie chociaż wstępnie pomyśleć.
 
__________________
MG pomaga chętniej tym Graczom którzy radzą sobie sami

Jeśli czytasz jakąś moją sesję i uważasz, że to coś dla Ciebie to daj znać na pw, zobaczymy co da się zrobić
Pipboy79 jest offline