Wyświetl Pojedyńczy Post
Stary 10-06-2020, 14:38   #30
Pipboy79
Majster Cziter
 
Pipboy79's Avatar
 
Reputacja: 1 Pipboy79 ma wspaniałą reputacjęPipboy79 ma wspaniałą reputacjęPipboy79 ma wspaniałą reputacjęPipboy79 ma wspaniałą reputacjęPipboy79 ma wspaniałą reputacjęPipboy79 ma wspaniałą reputacjęPipboy79 ma wspaniałą reputacjęPipboy79 ma wspaniałą reputacjęPipboy79 ma wspaniałą reputacjęPipboy79 ma wspaniałą reputacjęPipboy79 ma wspaniałą reputację
Cytat:
Okej, ale mamy uwzględniać te wszystkie rzeczy w KP czy będzie jakaś pula np. broni, jak dotrzemy do zbrojowni i każdy bierze co uważa? Czy jeśli nie uwzględnie broni w KP to ją tam znajde czy nie?
- Zbrojownia czy inne magazyny mają swoje zasoby. Co tam w nich jest to na tym etapie nie jest istotne. Przynajmniej z punktu widzenia produkowania KP. To sprzet wspólny/służbowy/korporacji.

- Jak już ktoś musi koniecznie mieć gnata no to w swojej kajucie może mieć jakąś klamkę czy coś podobnego. Jak ktoś weźmie jakąś wojskową profesję np. br.ciężką, br.snajperską itd. albo właduje ponadprzeciętną ilość w skille walki (czyli 7+) to może mieć coś większego w kajucie niż zwykły gnat. Tak pi x oko to skille, zwłaszcza profesyjne tak jakby dawały dostęp do puli sprzętu. Ale mniej więcej bo nie na wszystkie da się przełożyć na wymierne fanty. I to taka sugestia a nie jakaś twarda reguła.

- A generalnie to się łatwiej mi się dyskutuje na konretach czyli jak widzę jakąś KP Bo tak to trochę wszystko palcem po wodzie pisane



@Zell

- Poczekamy, zobaczymy co kto wyśle
 
__________________
MG pomaga chętniej tym Graczom którzy radzą sobie sami

Jeśli czytasz jakąś moją sesję i uważasz, że to coś dla Ciebie to daj znać na pw, zobaczymy co da się zrobić
Pipboy79 jest offline