Wyświetl Pojedyńczy Post
Stary 11-06-2020, 15:58   #72
archiwumX
 
Reputacja: 1 archiwumX ma wspaniałą reputacjęarchiwumX ma wspaniałą reputacjęarchiwumX ma wspaniałą reputacjęarchiwumX ma wspaniałą reputacjęarchiwumX ma wspaniałą reputacjęarchiwumX ma wspaniałą reputacjęarchiwumX ma wspaniałą reputacjęarchiwumX ma wspaniałą reputacjęarchiwumX ma wspaniałą reputacjęarchiwumX ma wspaniałą reputacjęarchiwumX ma wspaniałą reputację
Cytat:
Napisał Asmodian Zobacz post
Zjazd i efekty uboczne najczęściej są, po za tym narkotyki kiedyś się skończą - więc to taki sam zasób jak sloty zaklęć, punkty magii, hapsy czy co tam system oferuje.
Narkotyki w przeciwieństwie do później wymienionych zasobów można kupić, wyprodukować względnie ukraść (w jednym z odcinków CSI była metoda pozyskiwania z wątrób zamordowanych narkomanów). A co do zjazdów i innych skutków ubocznych to biorąc sprawę na rozsądek to można je ograniczać takimi wynalazkami jak dializy, transfuzje, antidota itp.
Cytat:
Napisał Asmodian Zobacz post
Maszyny bywają zawodne, nie lubią kurzu, brudu, wymagają smaru, chłodzenia etc...nic czego nie dałoby się przyciąć lub ograniczyć.
Mimo wszystko istoty żywe są wrażliwsze... a nie sądzę, żeby wszyscy latali z broniami stosującymi EMP.


Cytat:
Napisał Asmodian Zobacz post
99% systemów daje magom taką możliwość. Kwestia jak wygląda magia w świecie, w którym toczy się gra, bo jeśli są to światy silnie magicznie, to byle wieśniak odwinie się kulą ognia, czy innym takim. A w świecie low magic, za rzucenie lighta można trafić na stos inkwizycji np.
Teraz to już pojechałeś skrajnościami...


Cytat:
Napisał Asmodian Zobacz post
Jeśli to sandbox, to zdaje się to jest cel, lub co najmniej jeden z etapów rozwoju postaci.
Biorąc pod uwagę, że w drużynie jest N postaci to takie założenie skończy się PvP.


Cytat:
Napisał Anonim Zobacz post
Wrzucamy wszystkie punkty postaci w atrybuty fizyczne, a potem nie odgrywamy głupka/buca, choć tak wynikałoby ze słabych atrybutów mentalnych/społecznych.
Jeśli w systemie nie jest powiedziane najlepiej uznać, że:
- niskie cechy socjalne to brak znajomości savoir vivre, a nie chamstwo
- niskie cechy mentalne to wiedza i inteligencja pozwalają na wyciąganie oczywistych wniosków z rejestrowanych faktów... np. nie trzeba mieć znajomości sztuki przetrwania, żeby wiedzieć, że picie wody morskiej jest szkodliwe (każdy kto się obracał w określonych środowiskach słyszał o paradoksie śmierci z pragnienia na środku oceanu).
 
__________________
Szukam tajemnic i sekretów.
archiwumX jest offline   Odpowiedź z Cytowaniem