Wyświetl Pojedyńczy Post
Stary 12-06-2020, 15:17   #508
Pipboy79
Majster Cziter
 
Pipboy79's Avatar
 
Reputacja: 1 Pipboy79 ma wspaniałą reputacjęPipboy79 ma wspaniałą reputacjęPipboy79 ma wspaniałą reputacjęPipboy79 ma wspaniałą reputacjęPipboy79 ma wspaniałą reputacjęPipboy79 ma wspaniałą reputacjęPipboy79 ma wspaniałą reputacjęPipboy79 ma wspaniałą reputacjęPipboy79 ma wspaniałą reputacjęPipboy79 ma wspaniałą reputacjęPipboy79 ma wspaniałą reputację
Tura 58 - 2519.VIII.22; popołudnie

- Oki, doki, to mój post jest :> Jeśli chodzi o termin to do cz. 06.18. Czyli cały tydzień na zmajstrowanie posta.


Stan Zdrowia:


Karl 14/14; s.zdrowy (0); (650 PD);
Tladin 15/15; s.zdrowyi (0); (325 PD);

---



BN:

Dieter 12/12; zdrowy (0)
Manfred 12/12; zdrowy (0)
Stephan Glaser 12/12; zdrowy (0)
Ragnis 16/16; zdrowy (0)
woźnica Adolphus 12/12; zdrowy
kuc 1 15/15; zdrowy (0)
kuc Karla 15/15; zdrowy
kuc Gladina 15/15; zdrowy


---



Co do zasobów to na tą chwilę wygląda to tak:

- Karl 95 pkt
- Tladin 15 pkt


- Pasza: 32 porcji (VIII.32 -12 p)


PD




- Tladin 10 PD za inicjatywę i fabułę.

- Karl 5 PD za inicjatywę i fabułę.

- Tladin 50 PD za skompletowanie skillów Igora.

- Karl 10 PD za scenkę z Igorem.



Omówienie



Skład radosnej kompanii:

Karl 14/14 ŻYW; SZY 4; skradanie -30; zmęczenie 0 nic poważnego
Tladin 15/15 ŻYW; SZY 2; skradanie -80; zmęczenie 0 nic poważnego
Dieter 12/12 ŻYW; SZY 3; skradanie -30; zmęczenie 0 nic poważnego
Manfred 12/12 ŻYW; SZY 3; skradanie -30; zmęczenie -10 małe
Igor 12/12 ŻYW; SZY 3; skradanie -50; zmęczenie -10 małe
Krzywy 12/12; SZY 3; skradanie -20; zmęczenie -5 minimalne
Martin 12/12; SZY 3; skradanie -40; zmęczenie 0 nic poważnego
Karin 12/12; SZY 3; skradanie -40; zmęczenie -5 minimalne



- Oki, więc w poście minęła pierwsza połowa dnia. Wiatr zelżał do lekkiego powiewu a przynajmniej w głębi lasu. Błoto zostało bez zmian. Za to pojawiła się mgła.

- Marsz w pełnym ekwipunku na przełaj prze dziką puszczę jest na tyle męczący, że poszły testy odpornościowe. Z połowa obsady zdała na remisie czyli są zasapani ale nie na tyle by wpływało to na mechę. Druga połowa miała mniej farta w kościach więc ich mniej lub bardziej bezdroża utrudziły na tyle by mieć modyfikatory zmęczeniowe.

- Z tego samego powodu wszyscy mają mod -1 SZY za poruszanie się w takim obciążeniu i takich bezdrożach.

- Poza tym w tej gęstwie trudno dojrzeć coś dalej niż na kilkadziesiąt metrów. Bo jak nie krzaki i drzewa to mgła. A jak się trzeba przedzierać przez krzaki i inne zarośla to widoczność spada jeszcze bardziej.

- Co do skradania to na powyższej rozpisce wpisałem mod za pancerz. Do tego dochodzą różne skille i modyfikatory więc jak ktoś ma coś do tego skradania może zminimalizować ten modyfikator za pancerz.

- Minęła połowa dnia na tym przystanku w poście. Więc kwestia co robicie dalej. Jakby zawrócić teraz to powinno się dać wrócić do Jaarheim przed zmrokiem. Jak zostać czy iść dalej no to oznacza nocleg w lesie.

- Ślady po minotaurze są różne. Upływ czasu i deszcze ostatnich dni zmył i zatarł sporo śladów. Mimo to czasem widać je gołym okiem a czasem to nawiguje się dalej dzięki Krzywemu.

- I na tą turę chciałbym głównie decyzję czy idziecie dalej, zostajecie, wracacie czy jeszcze coś innego.



---


- I tyle z mojej strony na tą turę. Jak coś niejasne no to pytajcie.
 
__________________
MG pomaga chętniej tym Graczom którzy radzą sobie sami

Jeśli czytasz jakąś moją sesję i uważasz, że to coś dla Ciebie to daj znać na pw, zobaczymy co da się zrobić
Pipboy79 jest offline