@Wszyscy
- To przy końcu weekendu co do zgłoszeń to na razie wygląda to tak:
Buka - Alice Lynt; naprawa + nauka: inżynier; 4 loty > KP skończona
GreK - Vincente Schanchez; haker; ? loty > KP skończona
Corpse - Seth O'Riley; leczenie; 8 lotów> KP skończona (brat Zeevy)
Driada - Zeeva O'Riley; br.ciężka + złodziejstwo; 8 lotów > KP zaawansowana (siostra Setha)
Seachmall - kwatermistrz > zgłoszenie
kanna - różne: negocjator, lekarz, młodociany geniusz > zgłoszenie
Zell - kapitan > zgłoszenie
Azrael1022 - różne: ochroniarz, pilot, marine > zgłoszenie
- Ci co już wysłali mi KP to wpisałem w tabelki fabularną skalę cyferek. Na tym etapie jak ktoś jeszcze chce coś zamienić to jeszcze jest okazja.
- Ponadto GreK wymyślił ciekawą parę Wad i Zalet więc wpisałem je w ściągę (Słoń i Piskorz). Jak ktoś chce to może je sobie wziąć.
---
Edyta 2020.06.14
- Ok, ponieważ to nie pierwsze tego typu pytanie to odpowiem tutaj by napisać do wszystkich.
- Jaki jest sens brać statę na 10 jeśli z modyfiacjami za najlepszy atrybut lub innymi i tak wychodzi 10?
Pozwolę sobie by mecha sama przemówiła
Test zwykły:
Cecha np. 7 - mod np. 3 = 4
suk na 1-3; remis na 4, porażka na 5-10
Cecha np. 10 - mod np. 3 = 7
suk na 1-6; remis na 7; por na 8-10
Test przeciwstawny
baza 5 + Cecha pierwszej postaci np. 7 = 12 - cecha drugiej postaci np. 6 = 6
suk pierwszej postaci na 1-5; remis na 6; porażka na 7-10
baza 5 + Cecha pierwszej postaci np. 10 = 15 - cecha drugiej postaci np. 6 = 9
suk pierwszej postaci na 1-8; remis na 9; porażka na 10.
- Co do rzutów to 1-ka i 10-ka na kostce zawsze oznaczają suk/por.
- Powyższe staty i mody są kompletnie z kupra wzięte. Po prostu mają zilustrować jak działa podstawowa mecha. W teście przeciwstawnym też mogą być różne mody ale już nie chciałem gmatwać