Wątek: GURPS Sonda
Wyświetl Pojedyńczy Post
Stary 18-06-2020, 10:39   #14
Anonim
 
Reputacja: 1 Anonim ma wspaniałą reputacjęAnonim ma wspaniałą reputacjęAnonim ma wspaniałą reputacjęAnonim ma wspaniałą reputacjęAnonim ma wspaniałą reputacjęAnonim ma wspaniałą reputacjęAnonim ma wspaniałą reputacjęAnonim ma wspaniałą reputacjęAnonim ma wspaniałą reputacjęAnonim ma wspaniałą reputacjęAnonim ma wspaniałą reputację
Rekrutacja w przyszłym tygodniu.
Podręcznik (jak kto ma, jak nie to jakoś to będzie): podstawka i low-tech.
Zasady (do negocjacji, dlatego ten temat):
- magia niedostępna na początku gry, bardzo trudna do zdobycia w czasie gry
- psionika tak, ale jeszcze myślę, czy od początku gry (uśpiona we współczesności, ale aktywowana przez samo pojawienie się w świecie fantasy), czy później do wykupienia

Wymagania fabularne dla postaci graczy:
- na początku gry mają bardzo ważne powody, żeby wrócić do współczesności i rezygnacja z nich (o ile nastąpi) będzie bardzo ciężkim wyborem
- bez gracz kontra gracz, ale mogą pojawić się momenty fabularne uzasadniające to, ale raczej na koniec etapu/gry albo w pobliżu (jak np "poświęć kumpla to wrócisz do współczesności")
- planowany koniec gry to dotarcie do możliwości powrotu do współczesności i podjęcie wyboru czy zostać czy wrócić

Aktualna koncepcja (też do negocjacji):
- postacie to znajomi (mniejsi lub więksi) z naszej współczesności,
- na początku gry są przeniesione do świata fantasy, mojego autorskiego w okolicę z nieoznaczoną granicą trzech odmiennych społeczeństw - każde z nich oferuje inny rodzaj przygody i to już do wyboru przez postacie graczy w czasie gry, w którą stronę udadzą się; pierwsza przygoda powinna zapewnić dość informacji (trochę jak początek gry Arcanum)
 
Anonim jest offline