Wyświetl Pojedyńczy Post
Stary 23-06-2020, 21:05   #41
Aiko
 
Aiko's Avatar
 
Reputacja: 1 Aiko ma wspaniałą reputacjęAiko ma wspaniałą reputacjęAiko ma wspaniałą reputacjęAiko ma wspaniałą reputacjęAiko ma wspaniałą reputacjęAiko ma wspaniałą reputacjęAiko ma wspaniałą reputacjęAiko ma wspaniałą reputacjęAiko ma wspaniałą reputacjęAiko ma wspaniałą reputacjęAiko ma wspaniałą reputację
El zapukała do drzwi, starając się usłyszeć jakiekolwiek odgłosy dochodzące z pokoju.
- Wejść.- odezwał się głos Amaralde… leżącej jak się okazało na stole. Gołej. Krasnoludka leżała na brzuchu prezentując krągłości swojej pupy i pulchne, acz w sposób miły oku, ciało. Jej rude włosy okrywały ramiona głowa spoczywała na rękach. Nie widziała kto wchodził.
- Długo ci zeszło. Nogi szczególnie i ramiona, a nie tylko pośladki… jak ostatnio figlarzu.- rzekła na powitanie.
- Obawiam się, że nie znam się na masażu. - El zamknęła za sobą drzwi, wchodząc do przebieralni krasnoludzicy.
- Och… to ty?- Amaralde spojrzała ogarniając rude pukle znad twarzy i uśmiechając się.- Wyglądasz uroczo moja droga, ale powinnaś siedzieć na widowni. A nie zaglądać za kulisy.
Pokręciła pupą.- Tu nie widać mnie z najlepszej strony.
- Pani wybaczy, ale przyznam że i z tej strony prezentuje się Pani dobrze. - El uśmiechnęła się. - Przyszłam tutaj bo mam niewielką prośbę.
- Ach… jaką?- zapytała krasnoludka siadając i w pełni prezentując swoje bujne acz sprężyste piersi, dość wąską talię i wydadne kusząco biodra przed czarodziejką. Wyglądała jak lubieżny drapieżnik szykujący się do skoku na El… przyciśnięcie jej do podłogi i czynów wielce nieprzyzwoitych dokonywanych na ciele młodej czarodziejki. W przeciwieństwie do swojej siostrzenicy Amarlde emanowała intensywnym seksapilem i zmysłowością.