Wyświetl Pojedyńczy Post
Stary 04-07-2020, 19:08   #22
archiwumX
 
Reputacja: 1 archiwumX ma wspaniałą reputacjęarchiwumX ma wspaniałą reputacjęarchiwumX ma wspaniałą reputacjęarchiwumX ma wspaniałą reputacjęarchiwumX ma wspaniałą reputacjęarchiwumX ma wspaniałą reputacjęarchiwumX ma wspaniałą reputacjęarchiwumX ma wspaniałą reputacjęarchiwumX ma wspaniałą reputacjęarchiwumX ma wspaniałą reputacjęarchiwumX ma wspaniałą reputację
Cytat:
Napisał Clutterbane Zobacz post
Chcesz zachować Karla z poprzednich warsztatów? Miałeś wtedy STR 10 DEX 18 CON 5 INT 8 WIS 12 CHA 10, klasowo freebootera, czyli takiego wojownika/złodzieja. Z uwagi na tak niską CON miałeś 2 HP, ale nieźle sobie radziłeś. Tylko musielibyśmy backstory dostosować do realiów gry, chociaż też bez żadnych rewolucji, bo wtedy był chyba jakimś pseudo Germanem, co i tutaj pasuje. Tylko pomyśl jakbyś chciał postać ze startową wioską powiązać.
Skoro Carl prawie, że jest idealny to wolę przy nim zostać... nawet przy poprzedniej profesji. Rozumiem, że ekwipunek to będzie ekwipunek startowy z tamtej sesji?


A powiązanie... to proponuję takie, że Carl zmierza do Wiśniowa, aby się przyjrzeć cmentarzowi i spalonemu dworowi, a nóż widelec trafi na trop jakiegoś bezpańskiego dobra?
 
__________________
Szukam tajemnic i sekretów.
archiwumX jest offline   Odpowiedź z Cytowaniem