- Dzięki za głos
II - ramy: modern/cp/sf
Ramy
- No to teraz skoro na tapecie są Komandosi no to czas ustalić ramy tego tego settingu.
1 - Modern - mniej więcej realia te co mamy za oknem. Czyli jakiś współczesny klimat w pierwszej połowie XXI wieku. Sprzęt i zabawki zbliżony do tego co istnieje obecnie.
2 - Cyberpunk - niedaleka i trochę może alternatywna przyszłość, powiedzmy druga połowa XXI wieku. Znaczna obecność wszczepów, dronów, robotyki, stymulantów, smartbroni no i oczywiście wielkich korporacji. Pewnie na Ziemi lub w Układzie Słonecznym.
3 - SF - era międzygwiezdnych lotów kosmicznych. Klimat staktów i stacji kosmicznych, kolonizacji i terraformowania nowych świató, syntetycznych androidów i długotrwałej hibernacji, transhumanizm i zaawansowana genetyka, niepoliczalne rzesze ludzkości rozsiane po wielu globach.
---
Wyniki głosowania:
1 - Modern: 2 (1 BG; 2 Azrael1022)
2 - CP: 2 (1 rudaad; 2 GreK)
3 - SF: 4 (1 Kostka; 2 Kerm; 3 Arthur Fleck; 4 Corpse)
- Termin do głosowania: do północy pn 07.06.
Wynik głosowania: wygrywa opcja 3 - SF.
- Dzięki wielkie za oddanie głosów
Sesja:
I - setting: komandosi
II - ramy: sf
III - stężenie paranormalności: zerowe, minimalne, duże
- Stężenie zjawisk paranomalnych. Czyli różne zjawiska które standardowa nauka miewa trudności z racjonalnym wyjaśnieniem lub nawet z takim wyjaśnieniem wygląda to conajmniej niecodziennie.
1 - Zerowe - żadne czary - mary, twardy real w sf.
2 - Minimalne - zjawiska paranormalne są na obrzeżach postrzegania, to coś mistycznego, tajemniczego, nieznanego, obcego nie bardzo wiadomo jak się do tego odnieść czy zabrać. Sprzęt daje dziwne odczyty albo się psuje, coś da się zauważyć kątem oka ale tak dziwne, że aż głupio o tym wspominać.
3 - Duże - nie da się ukryć, że są rzeczy i zjawiska niecodziennie. Animacja zmarłych, lewitacja, telekineza, dziwne energie, spaczinżynieria jest równie obecna jak statki kosmiczne i reaktory.
Termin głosowania:
do północy śr 07.08.