Sesja:
I - setting: komandosi
II - ramy: sf
III - stężenie paranormalności: zerowe
IV - główne zagrożenie: potwory
- Czyli z czym/kim muszą sobie poradzić komandosi. Główny przeciwnik/zagrożenie.
1 - Ludzie - inni ludzie, inne załogi, żołnierze, marines, partyzanci to się jeszcze okaże. Ale zasadniczym przeciwnikiem są inni ludzie.
2 - Inni - inna inteligentna rasa. Inne cywilizacje jakie wykreowały się poza Ziemią, transhumaniczne rasy pochodzące jednak od człowieka czy zbuntowane roboty sterowane przes SI. Co dokładniej to jeszcze się okażę.
3 - Potwory - coś uciekło z laboratorium, ktoś znow planowal stworzyć super broń czy rasę albo po prostu na lokalnej scenie jest jakaś mordercza flora i fauna. Raczej nie wytwarza żadnej cywilizacji ale ma kły, pazury i sprzyjający teren.
---
Wynik głosowania:
1 - Ludzie: 2 (1 rudaad; 2 GreK)
2 - Inni: 0
3 - Potwory: 4 (1 Kerm; 2 Arthur Fleck; 3 Corpse; 4 BG)
Termin głosowania: do północy pt 07.10.
- Czyli wygrywa opcja 3 - Potwory.
- No to bierzemy kolejny krok na tapetę
Tym razem na jakiej planszy działają ci komandosi walcząc z tymi potworami. Detale planszy się określi później. Chociaż jak ktoś ma ochotę może coś zaproponować dla swojego faworyta
1 - Konstrukcja kosmiczna - czyli statek albo stacja kosmiczna, może być też jakaś baza na asteroidzie. Czyli sztuczny obiekt, ściany, korytarze, silniki a na zewnątrz próżnia kosmiczna.
2 - Konstrukcja naziemna - czyli jakieś miasto czy baza na stałym globie. Ściany, domy, wiezowce, ulice, pojazdy itd. Teren silnie zurbanizowany nowoczesnej metropolii, kosmoportu czy bazy.
3 - Pustkowie - pustynia piaszczysta, akrtyczna, dżungla, jaskinie, bezkresne zautomatyzowane farmy, teren zdewastowany wojną totalną. Coś co praktycznie jest bezludne a śladów cywilizacji nie ma lub są jakieś resztki.
Termin do głosowania:
do północy nd 07.12.