Sesja:
I - setting: komandosi
II - ramy: sf
III - stężenie paranormalności: zerowe
IV - główne zagrożenie: potwory
V - plansza: pustkowia
VI - etap zagrożenia: początkowe/zaawansowane/końcowe
- No to bierzemy kolejny krok na tapetę Tym razem na jakiej planszy działają ci komandosi walcząc z tymi potworami. Detale planszy się określi później. Chociaż jak ktoś ma ochotę może coś zaproponować dla swojego faworyta
1 - Konstrukcja kosmiczna - czyli statek albo stacja kosmiczna, może być też jakaś baza na asteroidzie. Czyli sztuczny obiekt, ściany, korytarze, silniki a na zewnątrz próżnia kosmiczna.
2 - Konstrukcja naziemna - czyli jakieś miasto czy baza na stałym globie. Ściany, domy, wiezowce, ulice, pojazdy itd. Teren silnie zurbanizowany nowoczesnej metropolii, kosmoportu czy bazy.
3 - Pustkowie - pustynia piaszczysta, akrtyczna, dżungla, jaskinie, bezkresne zautomatyzowane farmy, teren zdewastowany wojną totalną. Coś co praktycznie jest bezludne a śladów cywilizacji nie ma lub są jakieś resztki.
Wynik głosowania:
1 - Konstrukcja kosmiczna: 2 (1 Kerm; 2 Kostka)
2 - Konstrukcja naziemna: 2 (1 GreK; 2 BG)
3 - Pustkowia: 3 (1 Arthur Fleck; 2 rudaad; 3 Azrael1022)
Termin do głosowania:
do północy nd 07.12.
- Czyli wygrywa opcja 3: Pustkowia
- Dzięki wszystkim za wszystkie głosy
No to bierzemy następny krok na tapetę
VI - Etap zagrożenia - czyli w jakim momencie ma się dziać akcja, jak bardzo jest zaawansowana a zagrożenie oczywiste.
1 - Początkowe - dopiero rozpoznanie, wstępny etap, jeszcze nie bardzo wiadomo co się stało i z czym ma się do czynienia albo pierwsze wrażenie jest całkowicie lub częściowo mylne.
2 - Zaawansowane - punkt krytyczny akcji, jest już pełnowymiarowy konflikt z głównym zagrożeniem ale szala wagi jeszcze może się przechylić na każdą ze stron.
3 - Końcowe - jest przechlapanie, zagrożenie okazało się zbyt potężne dla komandosów, teraz muszą przetrwać do ewakuacji lub dotrzeć do miejsca ewakuacji na zwycięstwo w bezpośrednim starciu nie ma szans.
- Termin głosowania:
do północy we wt. 07.14.