Wyświetl Pojedyńczy Post
Stary 18-07-2020, 00:33   #51
Brilchan
 
Brilchan's Avatar
 
Reputacja: 1 Brilchan ma wspaniałą reputacjęBrilchan ma wspaniałą reputacjęBrilchan ma wspaniałą reputacjęBrilchan ma wspaniałą reputacjęBrilchan ma wspaniałą reputacjęBrilchan ma wspaniałą reputacjęBrilchan ma wspaniałą reputacjęBrilchan ma wspaniałą reputacjęBrilchan ma wspaniałą reputacjęBrilchan ma wspaniałą reputacjęBrilchan ma wspaniałą reputację
Agnis był niezadowolony! Cała ta sytuacja kosztowała, go więcej wysiłku niż planował, lecz zainwestował już tyle czasu, że nie zamierzał wycofywać się bez tego listu polecającego!
Chłopak powtórzył powitalny gest półorka:
- Witaj Ronto, zwą mnie Agnis An'ar, kiedy dokończę, tę nieszczęsną sprawę planowałem ruszyć do tego miasta, aby wybrać się na smoka z chęcią ruszę z tobą, bo trakty groźne a z chęcią wysłucham opowieści kogoś, kto lepiej wyznaje miejscowe wydarzenia. Wybacz mi moją ignorancję, ale nie znam się na muzyce i nie słyszałem wcześniej o tobie- Dodał mając nadzieje że zrazi tym nieco barda bo wolał nie stawać się bohaterem pieśni które mogą dotrzeć do uszu Tayjskich łowców zbiegłych niewolników, którzy rzuciliby przeciwko niemu znaczne siły, aby nie stał się inspiracją dla innych...

Żałował, że nie może, spróbować zwabienia ducha do własnego ciała licząc, że Mistrzyni wypaliłaby z niego wrogi byt i przejęła go sobie na własność, lecz jego Płomienna Pani ostrzegała go, że niektóre ograniczone istoty będą postrzegać ją, jako zło wiec lepiej, żeby nie afiszował się zanadto ze źródłem swych mocy. Kapłanka tych przemądrzałych bóstw ogłaszających swą rzekomą dobroć raczej, nie wydawała się odpowiednią kandydatką do zwierzeń.