Cytat:
Napisał Mike Wydaje się to skomplikowane, nie wiem czy w praktyce da się komfortowo używać. Może się okazać, że tura trwa bardzo długo. |
Też się tego obawiam.
Cytat:
Napisał Mike Rozdzieliłbym też cechy i umiejętności. Zręczność i technika walki niekoniecznie muszą iść ze sobą w parze. |
Uprościłem to, żeby nie wprowadzać kolejnej komplikacji.
Cytat:
Napisał Mike Nie wiem czy aż takie dokładne opisanie broni i pancerzy jest konieczne, może bardziej zgrubnie. Zamiast procentowo zmniejsz skale do 1-10. Mniej liczenia będzie. Albo daj opisowe atuty w stylu, zakrzywione ostrze, tępy, ciężki, powolny itp. |
Jak możesz to rozwiń proszę na konkretnym przykładzie zamianę na skalę, bo nie wiem czy dobrze rozumiem.
Co do opisowych atutów... To ciężko byłoby je przełożyć na liczby.
Cytat:
Napisał Rozyczka Jestem zaskoczony tym, że super realistyczny system nie przewiduje giermka przy noszeniu broni ani nie wspomina o zasadach walki dwiema brońmi. To drugie ma nawet DnD. |
Trochę niepotrzebna szydera z tym super realistycznym. :P Ciężko jest przewidzieć wszystko.
Używanie dwóch broni jest zaznaczone jako "w przygotowaniu". Po prostu chcę potestować uboższą wersję, zanim to dodam.
Cytat:
Napisał Rozyczka Poza tym sporo spoczywa na barkach MG, co grozi pojawieniem się broni zawsze dobrych, jak nie trafi w balans. |
Możesz rozwinąć, bo nie bardzo rozumiem?
Cytat:
Napisał Rozyczka I masz coś do noży, bo dałeś je jako przykład najgorszej możliwej jakości do chyba każdej cechy. <Pytanie retoryczne to było, rzecz jasna> |
Uwielbiam noże.
Ale cóż poradzić, jeśli chcę zaprezentować broń o małym zasięgu lub wadze, to przychodzą mi do głowy jako pierwsze. :P