Dziękuję za cierpliwość
Rozstrzygnięcie II tury:
1. Hercleon - rusza by zaatakować barbarzyńców
2. Drugi oddział lekkiej jazdy - rusza by zaatakować barbarzyńców
3. Raimund - Szarżuje w oddział łuczników wroga - zdecydowana przewaga dzięki uderzeniu w flankę przeciwnika (barbarzyńcy tracą 10% liczebności i otrzymują karę -1 do morale)
4. Alastor - Deszcz strzał zalewa środek oddziału przeciwnika (barbarzyńcy tracą kolejne 10% liczebności i otrzymują karę -1 do morale). Po utracie 20% swoich żołnierzy wymagany jest rzut na morale (niezdany). Spanikowani po nagłym brutalnym ataku wojownicy z gór zaczynają uciekać (prawy górny oddział)
5. Lekka piechota - Górny oddział rusza w za dowódcą; dolny podniesiony na duchu przybyciem odsieczy i ucieczką części wrogów, stawia czoło przeciwnikom, starając się odeprzeć atak (co im się zaskakująco dobrze udaje - górny lewy oddział barbarzyńców traci 5% liczebności)
6. Barbarzyńcy - oddziały walczące wręcz dalej napierają na piechotę zdobywając przewagę (oddziały piechoty tracą po 5% żołnierzy); Górna prawa jednostka barbarzyńców ucieka; dolny prawy oddział dokonuje ostrzału na jednostce Raimund'a, lecz ostrzał nie sięga celu
Zaskakując przeciwników kolejna setka wojowników wypada z lasu, ruszając w stronę Hercleona
7. Kusznicy - ruch w stronę pierwszych atakujących
8. Poborowi włócznicy - dolny oddział - atak w barbarzyńców (niestety dzicy wojownicy wydają się być jednak silniejsi - strata 5% liczebności poborowych)
III tura:
1. Hercleon - atak w barbarzyńców. Lekka jazda wbija się w piechotę (utrata 5% liczebności wroga)
2. Drugi oddział lekkiej jazdy - atak w barbarzyńców w ślad za dowódcą. Podobnie jak w przypadku Hercleona, tak i teraz dzicy ponoszą straty 5% liczebności
3. Raimund -
4. Alastor -