Runda III:
1. Hercleon - atak w barbarzyńców. Lekka jazda wbija się w piechotę (utrata 5% liczebności wroga)
2. Drugi oddział lekkiej jazdy - atak w barbarzyńców w ślad za dowódcą. Podobnie jak w przypadku Hercleona, tak i teraz dzicy ponoszą straty 5% liczebności
3. Raimund - Atak na flankę wroga - przeciwnik otrzymuje straty 5% jednostek (w sumie stracił już około 12%)
4. Alastor - Ostrzał flanki wroga (barbarzyńcy tracą kolejne 10% liczebności i otrzymują karę -1 do morale). Po utracie 20% swoich żołnierzy wymagany jest rzut na morale (niezdany). Spanikowani po nagłym brutalnym ataku wojownicy z gór zaczynają uciekać (prawy górny oddział)
5. Lekka piechota - Górny oddział rusza w za dowódcą;
Dolny podniesiony na duchu rozgromieniem wrogów, napiera (górny lewy oddział barbarzyńców traci 5% liczebności)
6. Barbarzyńcy:
- górny lewy oddział ucieka w stronę lasu
- dolny prawy - jak jeden mąż upuszczają łuki i sięgają po toporki, miecze i inny oręż rzucając się do boju na oddział piechoty (piechota traci 5% oddziałów)
- dolny lewy atakuje poborowych - remis
Nowi barbarzyńcy z lasu stawiają czoła jeździe, ale zostają odparci w tym ataku (straty po 5% - każdy stracił 10% liczebności)
7. Kusznicy - ostrzeliwują nacierających barbarzyńców z flanki (pudło)
8. Poborowi włócznicy - dolny oddział - atak w barbarzyńców (niestety dzicy wojownicy wydają się być jednak silniejsi - strata 5% liczebności poborowych) - suma strat 19%
Runda IV
1. Hercleon - druzgocący atak (10% strat barbarzyńców) - przeciwnicy uciekają
2. Drugi oddział lekkiej jazdy - zmotywowani sukcesem dowódcy również rozbijają wroga (10% strat barbarzyńców i ucieczka)
3. Raimund:
4. Alastor: |