Wyświetl Pojedyńczy Post
Stary 17-08-2020, 20:00   #69
Koime
 
Koime's Avatar
 
Reputacja: 1 Koime ma wspaniałą reputacjęKoime ma wspaniałą reputacjęKoime ma wspaniałą reputacjęKoime ma wspaniałą reputacjęKoime ma wspaniałą reputacjęKoime ma wspaniałą reputacjęKoime ma wspaniałą reputacjęKoime ma wspaniałą reputacjęKoime ma wspaniałą reputacjęKoime ma wspaniałą reputacjęKoime ma wspaniałą reputację
Runda IV
1. Hercleon - druzgocący atak (10% strat barbarzyńców) - przeciwnicy uciekają
2. Drugi oddział lekkiej jazdy - zmotywowani sukcesem dowódcy również rozbijają wroga (10% strat barbarzyńców i ucieczka)
3. Raimund - druzgocący atak z flanki (10% strat barbarzyńców)
4. Alastor - salwa strzał na osłabioną już flankę przeciwnika (10% strat barbarzyńców) - ucieczka wroga
5. Lekka piechota - górny oddział biegnie na bok kawalerii i atakuje uciekających wojowników. Dolny oddział, zmotywowany heroicznymi wyczynami wsparcia, atakuje pozostały walczący oddział (5% strat barbarzyńców)
6. Barbarzyńcy - większość oddziałów ucieka w stronę zarośli; ostatni pozostały oddział rzuca się szaleńczo na poborowych (remis; straty wśród poborowych 21% - test morale zdany)
7. Kusznicy - wreszcie ostrzeliwują ostatni oddział barbarzyńców (5% strat jednostki wroga - test morale niezdany) - wrogowie uciekają
8. Poborowi włócznicy - pogoń za wrogiem. Barbarzyńcy walczą zaciekle nawet podczas ucieczki (remis - 23% strat poborowych na dole mapy - test morale niezdany)

Walkę można uznać za pełne zwycięstwo z waszej strony. Napiszcie proszę w komentarzach co robicie (pogoń, zachowanie czujności, poczekanie na rozkazy). Jak tylko dacie znać, zabiorę się za pisanie posta.
 
Koime jest offline