Wyświetl Pojedyńczy Post
Stary 18-08-2020, 02:18   #80
Pipboy79
Majster Cziter
 
Pipboy79's Avatar
 
Reputacja: 1 Pipboy79 ma wspaniałą reputacjęPipboy79 ma wspaniałą reputacjęPipboy79 ma wspaniałą reputacjęPipboy79 ma wspaniałą reputacjęPipboy79 ma wspaniałą reputacjęPipboy79 ma wspaniałą reputacjęPipboy79 ma wspaniałą reputacjęPipboy79 ma wspaniałą reputacjęPipboy79 ma wspaniałą reputacjęPipboy79 ma wspaniałą reputacjęPipboy79 ma wspaniałą reputację
Tura 09 - 2727.08.02 póź. ranek; g. 12:45

- Oki, witam w 9-ej turze cerberowej przygody Dzięki za głosy, i te opcje dodatkowe też to jakoś ułatwia projektowanie kolejnego posta.


Scena 1



Co ma do przekazania Anderson?


Poczekać - ostatecznie może lepiej poczekać? Na razie jest przecież spokojnie, kwadrans czy dwa chyba nikogo nie zbawią. Może poczekać aż porucznik skończy swoją robotę i znów będzie dostępny. Na 1k10 na 8+ porucznik będzie wolny dopiero jak coś się zacznie dziać.


Prognoza - Anderson widziała prognozę pogody na nadchodzący dzień i w przeciwieństwie do marine zdaje sobie sprawę co to oznacza w praktyce. Jakie to zagrożenie lub tak to odmaluje. Marine poczuje się na tyle zaniepokojony, że lepiej przekazać te wieści porucznikowi. Na 1k10 na 8+ marine nie uzna jej historyjki za zbyt wiarygodną i ją spławi do reszty.


Solo - tak naprawdę Anderson jest idealistką i wolałaby uratować wszystkich swoich ludzi a nawet marine. No ale jak się nie da to jest gotowa spróbować wymknać się na włąsną rękę. Zna na tyle pomieszczenia, że niby do toalety czy coś a tak naprawdę pojedyncza osoba ma szansę się wymknąć. Na 1k10 na 8+ marine się jednak na czas orientują i łapią ją podcza próby ucieczki.


Tajniak - tak naprawdę to Anderson jest tajniakiem. Informatorem czy agentem orbitali lub po prostu dla nich pracuje. Poda jakiś na tyle interesujący detal, że marine na wszelki wypadek postanowi jednak zawiadomić porucznika od ręki. Czy naprawdę Anderson jest tym za kogo się podaje czy nie to wyjdzie później. Na 1k10 na 8+ marine nie uzna jej historyjki za zbyt wiarygodną i ją spławi do reszty.


Wynik głosowania:

Poczekać: 0

Prognoza: 0

Solo: 0

Tajniak: 0



Scena 2




Co powinien zadecydować porucznik?


Czerwoni na dół - zostawić niebieskich na miejscu a wezwać na dół większość czerwonych, szarzy i zieloni pozostają nadal w bazie. Najszybsze możliwe wsparcie dla niebieskich w kanałach chociaż kosztem sił w wiosce Kali.

wady - wioska Kali zostaje pod dość symboliczną ochroną czujek z czerwonych, potencjalna bierność wobec potworów w kanałach.

zalety - wzmocnienie sił wokół pobojowiska, dalej zostaje silny odwód w głównej bazie.


Niebiescy naprzód - zostawić jak jest, niebieskich na dole, czerwonych na górze a szarych i zielonych w bazie. Ale do tego wysłać czujki w głąb kanałów by zbadali teren. Nie ma co czekać na ruch nieprzyjaciela, trzeba przejąć inicjatywę. 2-os patrol niebieskich zostaje wysłany w głąb kanałów by sprawdzić czy robale czegoś nie knują.

wady - niebiescy dzielą się jeszcze bardziej, ryzko przykrej niespodzianki, zwłaszcza dla wysłanego patrolu.

zalety - drużyna czerwonych dalej osłania wioskę, silny odwód w głównej bazie, jeśli stwory coś kombinują przeciw niebieskim to możliwe, że patrol niebieskich to wykryje.


Duże wsparcie - niebiescy zostają na dole, czerwoni na górze, z bazy zostają wysłane obie drużyny (zieloni + szarzy). Powinni przybyć na miejsce w ciągu ok 30-45 min. Nie wiadomo jak się sytuacja rozwinie, na razie dwie drużyny poradziły sobie świetnie ale kosztem ochrony archeologów i głównej bazy można na wszelki wypadek wezwać drugą połowę plutonu i rozszerzyć działania jak przyjadą.

wady - główna baza zostaje całkowicie bez ochrony marines, potencjalna bierność wobec potworów w kanałach.

zalety - nie uszczupla sił niebieskich i czerwonych w Kali, za ok 30-45 min pluton powinien być w komplecie w wiosce.


Małe wsparcie - niebiescy zostają na dole, czerwoni na górze z bazy zostaje wysłana drużyna wsparcia (zieloni albo szarzy) a ci drudzy (szarzy albo zieloni) zostają w bazie. Nie wiadomo jak się sytuacja rozwinie, na razie dwie drużyny poradziły sobie świetnie ale kosztem ochrony archeologów i głównej bazy można na wszelki wypadek wezwać kolejną drużynę i rozszerzyć działania jak przyjadą.

zalety - nie uszczupla sił niebieskich i czerwonych w Kali, za ok 30-45 min powinna się zjawić drużyna wsparcia.

wady - do osłony głównej bazy zostają tylko jedna drużyna, potencjalna bierność wobec potworów w kanałach.


Wynik głosowania:

Czerwoni na dół: 0

Niebiescy naprzód: 0

Duże wsparcie: 0

Małe wsparcie: 0



Zagadnienie dodatkowe



Jaki wątek powinien się pojawić na scenie?


Archeolodzy: przygotowania - przygotowania Nicholasa i Kelemena do tajnej wysyłki wstydliwych dowodów i ich konspiracyjne machlojki.

Marines: srg. McLean - powrót srg McLeana (niebiescy) z bazy do wioski Kali. Jego odjazd, trasa i/lub przybycie, może jakieś przygody po drodze.

Tubylcy: Raul - czyli “Bonus” może już dojść do siebie w improwizowanej celi i powiedzieć czy porobić coś ciekawego. W końcu jest i byłym ochroniarzem archeologów jak i tubylcem z Kali.


(Masz 3, 2 i 1 pkt. Tam gdzie przydzielisz najwięcej ten wątek jest dla Ciebie najbardziej interesujący.)


Wynik głosowania:

Archeolodzy: przygotowania: 0

Marines: srg. McLean: 0

Tubylcy: Raul: 0

---


Termin do głosowania: do północy cz 08.20.



---

- No a poza tym chyba czas na konkurs fotek Czyli dla wybranych na daną turę postaci dramatu każdy może przysłać swoje zgłoszenie awatara. W kolejnej turze będzie głosowanie na te awki chyba, że będzie tylko jeden no to wygra walkowerem. Potem te awki znajdą się w panelu sesyjnym tak jak normalnie Gracze umieszczają awki swoich postaci w panelu.

- Co do fotek to dobrze by były podlinkowane i gotowe do wklejenia w panel.



Personalia: por Daoust, Jean (HQ 2 plutonu)
Wiek: 29 l
Specjalizacja: dowodzenie; wspinaczka
Charakter: bezpośredni, zmienny
Przywara: popisówa
Sekret: romans
Rola: d-ca 2-go plutonu (d-ca przysłanego kontyngentu marines)
Sceny: 1, 3, 6, 7, 8, 9



Personalia: Hemme, Nicholas
Wiek: 56 l
Specjalizacja: n.archeologia; zarządzanie
Charakter: szczery, obrotny
Przywara: palacz
Sekret: skryte uczucie
Rola: kierownik obozu archeologów
Sceny: 1, 3, 8
 
__________________
MG pomaga chętniej tym Graczom którzy radzą sobie sami

Jeśli czytasz jakąś moją sesję i uważasz, że to coś dla Ciebie to daj znać na pw, zobaczymy co da się zrobić
Pipboy79 jest offline