Opis sesji:
Mówią o nim wszyscy. Starcy, dzieci, wojownicy, magowie, chłopi, szlachcice, mieszczanie, druidzi... nie ma istoty na tym magicznym świecie, która nie słyszałaby cudownych baśni, opowieści i legend o tajemniczym Klejnocie Dusz. Informacji na jego temat jest tyle, ile gwiazd na niebie, a niemal każda różni się od siebie o stokroć. Pewnego dnia Gildia Magów zebrała grupę śmiałków, która pod przywództwem czarodzieja Konrada Whitestone'a wyruszyła na poszukiwanie legendarnego artefaktu. Niektórzy z bohaterów znaleźli się w drużynie przypadkowo, inni mieli własne powody, aby wyruszyć na poszukiwanie, jeszcze innych do wyprawy popchnęło przeznaczenie. Według jednej z legend każdego, kto będzie próbował odnaleźć Klejnot Dusz czeka pasmo nieszczęść, droga usłana śmiercią i bólem. I przynajmniej ta jedna legenda sprawdziła się w zupełności, o czym doskonale już wiedzą pozostali przy życiu bohaterowie...
MG: Milly
Gracze:
Nassair jako Nassair
Arango jako Johan Raabe
Kutak jako Calistan de Carque "Czarny Baron"
Mataichi jako Wyszemir
Solinarius jako Konrad Whitestone (odszedł)
Daibolique jako Hosse (odszedł - postać nie żyje)
DarkMortiis jako Lilli (odszedł)
Hood jako
Angus O'Connor Laograine MacConnall deDanaann Doughnabbitt (odszedł - postać nie żyje)
Templarius jako Kirryk (odszedł - postać nie żyje)
Abbudin oraz Meechaw jako Garab (odeszli - postać nie żyje)
oraz Milly jako Venefica My'fern
Data rozpoczęcia sesji: 16 stycznia 2005 (!)
Link do sesji:
http://lastinn.info/sesje-rpg-inne/2...a-fantasy.html Komentarz:
Sesja rozpoczęła się jako popularna wówczas przygoda otwarta, do której mógł dołączyć każdy i wspólnie ją poprowadzić - stąd lakoniczny tytuł. Szybko jednak za zgodą innych graczy przejęłam nad nią pieczę i stałam się MG. W chwili obecnej sesja ma status "wolnej" (nie tylko dlatego, że akcja toczy się wolno
), co oznacza, że gramy w bliżej nieokreślonym świecie, zezwalam na granie dowolnymi postaciami oraz na odtwarzanie i wprowadzanie do sesji własnych wątków, współtworzenie fabuły i naprawdę daję graczom sporą swobodę. A ponieważ czwórka graczy, która została na posterunku (z dziesiątki, która się przez sesję przewinęła), jest naprawdę świetna i na wysokim poziomie, sesja żyje dalej i żyć będzie jeszcze długo długo i długo