Cytat:
Hmmm... nic nie obiecuję, ale zastanowię się.
Technicznie niepowinienem, ale co tam... jedynie ostrzegę, że istnieje drobna szansa, że mnie przyciśnie na jakiś czas i będę miał mniej czasu niż bym chciał... wracam na forum po prawie roku przerwy =p
|
- Szpoko, zapraszam serdecznie
Cytat:
Powiedz Ty mi za to... jak działa magia? Standardowo, podręcznikowo, czy jakoś inaczej? Roważam zrobienie jakiegoś kapłana, ale nie widzę szczegółów o magii. Może jakiś zbłąkany (i bardzo zdolny) uczeń kowala run, wygnany by zostać zabójcą trolli znalazłby swoje miejsce w Wolfenburgu?
|
- W działanie magii nie ingerowałem. Więc działa tak jak w podręczniku.
- A nie-ludzkich ras/profesji nie wykluczam ale jak się da to preferowałbym ludzi, najlepiej imperialnych
Cytat:
I czy po trafieniu można się jeszcze jakoś bronić? Parowanie, coś takiego? Czy tylko pancerz zostaje? Tu w ogóle było jakieś parowanie, czy może instynkt przetrwania to zaawansowana zdolność? =p
|
- Jest przeciwstawny test WW. Na czyją pulę wypadnie ten trafia przeciwnika.
- Jest jeszcze ZRĘ+Unik vs WW. Jak rzut wypadnie na korzyść tego co unikał no to unika ciosu. Ale póki unika nie ma szans zadać własnego ciosu więc to typowy skill defensywny.
- I są Ataki. Ze startu każda postać ma ich 0. Jak ktoś ma Ataków 0 to nie może atakować przeciwnika bezpośrednio. Ale może stać się celem ataku bezpośredniego (takich na WW). Może też używać broni zasięgowej czy czarów do ataku na innych. No i oczywiście można sobie za pkt wykupić do 3 Ataków. Tak jak w tej skróceonej rozpisce w pierwszym poście.
- To tak skrótowo by nie rozpisywać się o detalach mechy