Wyświetl Pojedyńczy Post
Stary 20-09-2020, 17:24   #6
Arvelus
 
Arvelus's Avatar
 
Reputacja: 1 Arvelus ma wspaniałą reputacjęArvelus ma wspaniałą reputacjęArvelus ma wspaniałą reputacjęArvelus ma wspaniałą reputacjęArvelus ma wspaniałą reputacjęArvelus ma wspaniałą reputacjęArvelus ma wspaniałą reputacjęArvelus ma wspaniałą reputacjęArvelus ma wspaniałą reputacjęArvelus ma wspaniałą reputacjęArvelus ma wspaniałą reputację
Cytat:
Broń drzewcowa - to cała masa najróżniejszej broni. Lżejsze jak włócznie mogą być używane jedną ręką i wówczas pod względem obrażeń traktowane są jak broń jednoręczna czyli S + k6. Ciężka broń drzewcowa jak jakiś halabardy czy berdysze mogą być potraktowane jak ciężka broń dwuręczna czyli S + k10. W takim jednak wypadku powinny być też traktowane jak broń ciężka czyli wymagać umiejętności profesyjnej. Jest to dobra broń defensywna pozwala bowiem na przewagę zasięgu nad większością broni na polu walki. Przeciwnik z bronią jednoręczną musi uzyskać 20 pkt przewagi a z bronią krótką 30 pkt by przebić się przez tę przewagę zasięgu. Jeśli nie to co prawda wygrał tą turę walki ale miał okazji zadać właściwie ciosu włócznikowi.
Zastanawiam się czy tu występuje niesamowita synergia praktycznego -50 do WW przeciwnika gdy ten próbuje frontalnie atakować postać z dużą tarczą i włócznią =p

A z craftingiem to chodzi o to, że aby wykuć sobie jakiś fajne toporzysko potrzeba na to przynajmniej kilku dni pracy i kwestia tego, czy te kilka dni wolnego się zdarza na sesji... ale z tego co widze to tak. Pancerza płytowego raczej sobie nie zbuduję, ale jakąś broń już tak... może dało by się wykupić jakiś talent, czy coś co by pozwoliło działać na zasadzie malarzy renesansowych... Czyli, że wielki malarz miał swoich uczniów. Oni malowali obraz zgodnie z jego instrukcjami, malarz go dopieszczał i opatrywał swoim nazwiskiem.

Dobra, o resztę mankamentów dopytam na pw, aby nie spamować w rekrutacji. Nie wszystkich bawi budowanie mechaniki postaci jak mnie
 
Arvelus jest offline