Wyświetl Pojedyńczy Post
Stary 21-09-2020, 16:37   #20
Pipboy79
Majster Cziter
 
Pipboy79's Avatar
 
Reputacja: 1 Pipboy79 ma wspaniałą reputacjęPipboy79 ma wspaniałą reputacjęPipboy79 ma wspaniałą reputacjęPipboy79 ma wspaniałą reputacjęPipboy79 ma wspaniałą reputacjęPipboy79 ma wspaniałą reputacjęPipboy79 ma wspaniałą reputacjęPipboy79 ma wspaniałą reputacjęPipboy79 ma wspaniałą reputacjęPipboy79 ma wspaniałą reputacjęPipboy79 ma wspaniałą reputację
Cytat:
Czyli jak dobrze rozumiem to każdy ma jeden atak w turze.
Więcej ataków to większa szansa na wylosowanie większego WW w ataku i bronie, a w przypadku strzelania to dwóch strzelców wali do siebie niezależnie czy ten drugi trafi czy nie?
- Każdy ma 1 akcję w turze. Może tą akcję użyć np. na walkę bezpośrednią (na WW), zasięgową (US) czy inne czary i akcje.

- Postać z Atakiem 0 może uczestniczyć w walce bezpośredniej o ile zostanie zaatakowana. Jak ma Atak 1 lub więcej to wtedy rzuca tyloma k100 ile ma tych Ataków. Tak jak Gladin podał w tym przykładzie powyżej. Im więcej kostek w Ataku tym większa szansa na korzystniejszy wynik.

- W przypadku strzelców to swoją akcję używają na strzał ewentualnie na przeładowanie czy zmianę broni. W przypadku strzału to rzuca się na US i sprawdza co wyszło.

- Wszelkie akcje rozpatruje się na koniec tury. Czyli tak jakby się działy jednocześnie. Dlatego klasyczna Inicjatywa nie ma większego znaczenia. Bardziej tego co się dzieje w poszczególnej akcji/turze na planszy.
 
__________________
MG pomaga chętniej tym Graczom którzy radzą sobie sami

Jeśli czytasz jakąś moją sesję i uważasz, że to coś dla Ciebie to daj znać na pw, zobaczymy co da się zrobić
Pipboy79 jest offline