Wyświetl Pojedyńczy Post
Stary 29-09-2020, 12:01   #34
Mi Raaz
 
Mi Raaz's Avatar
 
Reputacja: 1 Mi Raaz ma wspaniałą reputacjęMi Raaz ma wspaniałą reputacjęMi Raaz ma wspaniałą reputacjęMi Raaz ma wspaniałą reputacjęMi Raaz ma wspaniałą reputacjęMi Raaz ma wspaniałą reputacjęMi Raaz ma wspaniałą reputacjęMi Raaz ma wspaniałą reputacjęMi Raaz ma wspaniałą reputacjęMi Raaz ma wspaniałą reputacjęMi Raaz ma wspaniałą reputację
Cieszę się, że idzie tak sprawnie.

Tura 2
Kolacja.


Każdy z Was ma w tej chwili 4 kości głodu. Nie wiem na ile jesteście doświadczeni w 5 edycji wampira, a na ile jesteście nowi, ale część z Was jest nowa, więc będę tłumaczyć pewne mechaniki od podstaw.

Wiele dyscyplin, opcja podbicia statystyk (Blood Surge), opcja leczenia ran, udawanie życia (Life Blush), oraz codzienna pobudka wymaga rzutu. Tzw. Rous Check (nie mam pojęcia jak to w polskiej edycji nazwano). Rous Check ma 50% szansy na sukces (rzut k10, sukces 6 i więcej). W przypadku porażki otrzymujecie kość głodu.

Głód jest czymś co wampiry napędza. W przypadku osiągnięcia piątej kości głodu tracicie kontrolę nad postacią, a ona rzuca się na najbliższy cel posiadający krew. Dlatego warto dbać o stosownie niski poziom głodu.

Na jednym człowieku możecie zaspokoić do 3 kości głodu bez trwałego uszczerbku dla jego zdrowia (przy wyższej mocy wampira - Blood Potency - niestety trzeba pić więcej, bo jeden człowiek zaspokaja głód w mniejszym stopniu).

Ważna uwaga: wampiry w znakomitej większości żyją z uczuciem głodu. Dlaczego? Bo żeby zlikwidować ostatnią kość głodu, nie ważne ile wypiliście wcześniej, trzeba odebrać człowiekowi życie. To odwzorowuje fakt, że krew nie jest tylko zbiorem pewnych substancji chemicznych, ale ma swoją magiczną esencję. Esencję życia. Tylko zabierając życie, można się w pełni nasycić.

Czy lubicie być opici jak kleszcze i życie się dla Was nie liczy? A może pogodziliście się z uczuciem głodu i wypijecie tylko tyle, żeby ktoś stracił przytomność? Jak zwykle w RPG decyzja należy do Was.

W tej kolejce opisze też rezonans krwi. W myśl zasady “jesteś tym co jesz” różni ludzie w zależności od tego kim są i jakie uczucia nimi targają w stosowny sposób oddziałują na to, jak funkcjonują wampiry z nich pijące. W każdym razie to jest moment w którym jako gracze musicie przestać myśleć o krwi jako o źródle żelaza i paliwie, a zacząć o niej myśleć jak o magicznej energii.

Dla ludzi wychowanych na 4 poprzednich edycjach: Nie ma tu punktów krwi! Nie ma ograniczeń użycia punktów krwi (co wynika z faktu, że ich nie ma).

W jednej turze w teorii możecie wykonać do 3 rouse check. Jeżeli chcecie jednocześnie podbić sobie statystykę (Blood Surge), wyleczyć rany (Mend Health) i użyć dyscyplinę (o ile w opisie napisano, że wymaga rouse check).

Jak ktoś będzie mieć szczęście, to zrobi to za darmo. Ktoś inny będzie mieć pecha i nagle zyska 3 kości głodu. Szanse są zawsze takie same. 50%.

Tura do 6 października.

Wszelkie deklaracje wymagające rzutu w komentarzach, dam Wam odpowiedź i opiszecie efekty.

I jeszcze dwa pytania techniczne:
1) Czy odpowiedź na wasze deklaracje i opis w komentarzach Wam odpowiada? Wszyscy widzą jaką wiedzę uzyskaliście. Może wolicie wyniki rzutów na PW?

2) Sesja nie jest oznaczona jako 18+, ale możemy to zmienić. Ze swojej strony chciałbym od Was informacje czego nie chcielibyście doświadczyć w sesji.
 
__________________
Wszelkie podobieństwo do prawdziwych osób lub zdarzeń jest całkowicie przypadkowe.

”Ludzie nie chcą słyszeć twojej opinii. Oni chcą słyszeć swoją własną opinię wychodzącą z twoich ust” - zasłyszane od znajomej.
Mi Raaz jest offline