Wyświetl Pojedyńczy Post
Stary 02-10-2020, 20:58   #299
Arthur Fleck
 
Arthur Fleck's Avatar
 
Reputacja: 1 Arthur Fleck ma wspaniałą reputacjęArthur Fleck ma wspaniałą reputacjęArthur Fleck ma wspaniałą reputacjęArthur Fleck ma wspaniałą reputacjęArthur Fleck ma wspaniałą reputacjęArthur Fleck ma wspaniałą reputacjęArthur Fleck ma wspaniałą reputacjęArthur Fleck ma wspaniałą reputacjęArthur Fleck ma wspaniałą reputacjęArthur Fleck ma wspaniałą reputacjęArthur Fleck ma wspaniałą reputację
Nicollo nie zgodzi się zabrać maga do zamku czarnoksiężnika, za duże ryzyko, że zostanie on przejęty przez bossa. Ogólnie Karaluch liczy, że drużyna wykorzysta fakt, że wiemy gdzie trzymają magów i spróbuje ich pozabijać by nie dopuścić do odprawienia rytuału. I kiedy on pójdzie pertraktować z czarnoksiężnikiem by odwrócić jego uwagę, oni w tym czasie dokonają ataku na lochy. W tym czasie Nicollo spróbuje zgładzić bossa lub w zależności od sytuacji będzie improwizował. Świadomie nie zdradza swoich planów ani nie chce wiedzieć co planuje reszta drużyny, ponieważ wie, że po wyspie krążą telepaci, tacy jak ta staruszka.

MG: Czy zdolność "Hipnoza" pozwoliłaby Nicollo przy zdanym teście wprowadzić się w stan autohipnozy? Z opisu wynika, że działa tylko na przeciwników, ale może udało by się zastosować tą zdolność też na sobie? Jeśli tak Nicollo, przedstawi swojej drużynie swój plan, który opisałem powyżej a następnie za pomocą hipnozy wymaże część swoich wspomnień.

Proponuję podzielić się na dwie drużyny. Nicollo i Byku idą do zamku, a Felix i Uszko razem z czaromiotem dokonują zamachu na życie magów.
 
Arthur Fleck jest offline