Ponieważ w wątku rekrutacyjnym oraz w PW pojawiło się kilka dodatkowych zapytań, pozwolę sobie na rozwinięcie tematu. Jeśli o opis bohatera idzie, wymagam jedynie mechanicznej KP (osobom nie znającym zasad chętnie pomogę w kreacji cyferek).
Wszyscy bohaterowie urodzili się i wychowali w podziemnej społeczności i nigdy dotąd nie wychodzili na powierzchnię ziemi. Wiedzą, że takie wyjścia istnieją, ponieważ grupa Łowców regularnie się zapuszcza na górę, ale nasi ulubieńcy do tej kasty niestety się nie zaliczają i nie wolno im opuszczać Enklawy. Generalnie wszyscy BG należą gorszej warstwy społecznej w Enklawie i czeka ich sporo ciężkiej pracy, by poprawić swój status. Wszyscy są też wychowani od maleńkości w ortodoksyjnej wersji chrześcijaństwa, chociaż szczegółowe założenia tych wierzeń możemy sobie opracować wspólnie w ramach światotworzenia.
To z racji tych założeń startowych dla chętnych dostępne są tylko cztery formy postaci:
- maruderzy to niemal normalni ludzie;
- albinosi (doskonałe przystosowanie do ciemności, ale wrażliwość na światło);
- cargo (groteskowi mutanci o dodatkowych organach, czasami bliźniaki syjamskie);
- skórzniaki (mutanci nękani wadą przerostu tkanki skórnej).
Każda forma posiada swoje zalety i wady, wynikające ze specyfiki mutacji.
Jeśli o profesje chodzi, to wyboru mogę zaoferować bękarta wojny (typowy wojownik), biofreaka (to narkoman faszerujący się własnoręcznie wytwarzanymi biostymulantami), misjonarza (w tym wypadku gorliwego krzewiciela neochrześcijańskich wierzeń Enklawy), nerda (przedstawiciela nielicznej i coraz bardziej podupadającej kasty techników), trackera (typowy zwiadowca, aczkolwiek w tym przypadku specjalista od penetrowania rzadziej odwiedzanych podziemnych zakątków Enklawy) oraz wizarda (mistrz majsterkowania i złota rączka, samouk funkcjonujący poza szeregami plemiennych nerdów).
Nie wahajcie się rzucać w topiku konkretnych pytań, jeśli czegoś potrzebujecie, jestem do dyspozycji