Wyświetl Pojedyńczy Post
Stary 23-10-2020, 14:12   #8
Pipboy79
Majster Cziter
 
Pipboy79's Avatar
 
Reputacja: 1 Pipboy79 ma wspaniałą reputacjęPipboy79 ma wspaniałą reputacjęPipboy79 ma wspaniałą reputacjęPipboy79 ma wspaniałą reputacjęPipboy79 ma wspaniałą reputacjęPipboy79 ma wspaniałą reputacjęPipboy79 ma wspaniałą reputacjęPipboy79 ma wspaniałą reputacjęPipboy79 ma wspaniałą reputacjęPipboy79 ma wspaniałą reputacjęPipboy79 ma wspaniałą reputację
Cytat:
Wiesz, że ja też? Może wspólnymi siłami naszej dwójki lub nawet całego forum do tego przysiądziemy? Po starcie mojej sesji postaram się może jakiegoś exela stworzyć i udostępnimy go dla wszystkich zainteresowanych. Później sprzedamy do Portalu jako pracę zbiorową. Teraz można by chętnych do roboty nazbierać według dobrze znanego i lubianego schematu etapów pracy nad projektem:
- Pierwotnie nie miałem zamiaru sie rozpisywać. Ot polecieć po spisie treści z danego podręcznika i mówić co tam jest na zdanie czy dwa. Takie kompedium i publiczny spis treści.



---

- Miałem chwilę czasu to spisałem co dałem radę. Z góry zaznaczam, że nie przepisywałem zbyt dokładnie tych spisów treści bo ani wszystkich punktów ani niekoniecznie dosłownie. Niemniej powinny chyba oddać co jest co w danym podręczniku. Koncentrowałem się na Pochodzeniach i Profesjach bo to głównie zwykle interesuje Graczy. Jak coś nie jest jasne albo ktoś chce coś dopisać od siebie to no problemo Z mojej strony to taka prowizora na szybkiego i uzupełnienie do powyższej listy i moich komentów.



Neuroshima 1,5

s.006 - “Tornado blues” (Opowiadanie)
s.013 - Gry fabularne
s.019 - Świat: pierwsze spojrzenie
s.025 - Mechanika podstawowa
s.033 - Tworzenie postaci
s.143 - Zbrojownia
s.173 - Neuroshima tactics
s.207 - Mechanika szczegółowa
s.233 - Świat
s.363 - Teczka MG
s.365 - Tym co pierwszy raz (“Kierunek wiatru” - przygoda)
s.389 - Podręcznik łowcy (Bestiariusz)



01 Wyścig

s.003 - Świat 4 kółek
s.005 - Detroit
s.011 - Liga
s.025 - Teczka rajdowca
s.029 - Teczka mechanika
s.033 - Teczka menedżera
s.039 - Teczka agenta
s.045 - Zasady (mecha pojazdów i wyścigów)
s.047 - Postać
s.051 - Profesje: Kierowca, Mechanik, Menedżer
s.059 - Wóz
s.063 - Warsztat
s.095 - Przed wyścigiem
s.105 - Wyścig
s.119 - Walka
s.128 - Słownik rajdowca
s.130 - Przykładowe zespoły
s.131 - Karta wozu
s.132 - Wzory tabel



02 Gladiator

s.003 - Dzień jak co dzień
s.009 - Z krwi i kości (mecha)
s.010 - Cechy Pochodzenia
s.012 - Cechy Profesji
s.013 - Formularz
s.014 - Sztuczki
s.017 - Choroby zawodowe
s.023 - Sprzęt
s.033 - Reguły i zwyczaje
s.041 - Świat w pigułce



03 Suplement

s.003 - Zza żelaznej kurtyny (jak zrobiliśmy neuro)
s.029 - Świat
s.061 - Zdrajcy (przygoda)
s.091 - Reguły



04 Detroit

s.003 - Okiem przybysza
s.011 - Strefy Detroit
s.013 - Schultzowie
s.045 - Liga
s.069 - Huroni
s.089 - Camino Reals
s.103 - Sand Runners
s.117 - Kompania 8 Mili
s.131 - Parker Losts
s.137 - Gas Drinkers
s.145 - Ruiny
s.151 - Raiders
s.155 - Detroit Hard Core
s.207 - Pamiątki z Detroit
s.223 - Sekrety MG



05 Krew i Rdza

s.003 - Storylinia
s.017 - Przygody (szkice)



06 Zabić Szczura

s.003 - Zabić Szczura część I (przygoda)
s.023 - Zabić Szczura część II (przygoda)
s.033 - Mission Impossible (przygoda)
s.047 - Sharrash (Pochodzenie)
s.053 - Valkiria (Pochodzenie)



07 Bohater 2

s.003 - Stare dobre czasy > jak to było nim spadły bomby
s.017 - Hibernatus (Pochodzenie)
s.023 - Wypatrosz maszynę Molocha
s.045 - Zostań cyborgiem
s.065 - St.Louis (Pochodzenie)
s.071 - Ludzie których potrzebujesz
s.081 - Wstąp do gangu
s.095 - Poznaj sekrety gamblingu
s.107 - Zostań władcą zwierząt (Profesja)
s.121 - Zwiadowcy Molocha
s.125 - Skoper (Profesja)



08 Miami

s. 005 - Miami
s. 047 - Dzielnice Miami
s. 107 - Floryda
s. 135 - Miami Hard Core
s. 161 - Pamiątki z Miami
s. 167 - Sekrety MG
s.175 - Tajemnice Miami
s. 181 - Zadania dla Graczy
s. 185 - Bestiariusz



09 Zaginione Miasto

s.003 - Część I
s.029 - Część II
s.045 - BN-i



10 Piraci

s.003 - Wprowadzenie
s.011 - Kampania
s.015 - Postać
s.016 - Karaiby (Pochodzenie)
s.017 - Profesje: Oficer, Bosman, Sternik, Inżynier, Szmugler
s.023 - Sztuczki i Umiejętności
s.029 - Statek
s.091 - Reguły (mecha pływania łajbami)
s.145 - Karaiby (opis krainy)
s.189 - Mapa Karaibów



11 Bohater 3

s.003 - Tornado
s.023 - Europa (Pochodzenie)
s.033 - Sztuki walki
s.061 - Mistrz sztuk walki (Profesja)
s.063 - Typhoon Village (Pochodzenie)
s.069 - Pancerz wspomagany
s.077 - Arsenał rednecka
s.083 - Ujarzmij maszynę Molocha
s.097 - Księga Montera (Profesja)
s.119 - Cechy Profesji



12 Łowca Mutantów i Zabójca Maszyn

s.003 - Łowca mutantów
s.004 - Ja, łowca mutantów
s.017 - Z krwi i kości (mecha, Pochodzenie, Profesja, Sztuczki, Choroby, Blizny)
s.029 - Sprzęt
s.041 - Świat w pigułce
s.053 - Zabójca maszyn
s.054 - Ja, zabójca maszyn
s.063 - Z krwi i kości (mecha, Pochodzenie, Profesja, Sztuczki, Choroby, Blizny)
s.075 - Sprzęt
s.083 - Świat w pigułce
s.095 - Sposoby na Molocha



13 Bestiariusz: Maszyny

s.003 - Poradnik użytkownika bestiariusza
s.017 - Roboty bojowe
s.057 - Sprzęt ciężki
s.069 - Sprzęt wspomagający
s.089 - Systemy obronne
s.103 - Roboty eksperymentalne
s.115 - Roboty Smarta



14 Mistrz Gry 2

s. 003 - 4 kolory
s. 031 - Scenografia
s. 099 - Przywal swoim Graczom
s. 111 - Tajemnice MG > Death Breath, IV Generacja, Smart



15 - Bestiariusz: Bestie

s.003 - Poradnik użytkownika bestiariusza
s.021 - Pustynia
s.033 - Ruiny i jaskinie
s.061 - Dowolny teren
s.091 - Neodżungla
s.105 - Woda
s.113 - Eksperymenty i dziwadła



16 - Ruiny

s.003 - Wstęp: świat ruin
s.009 - Nowe Pochodzenia
s.018 - Inne Pochodzenia
s.019 - Przepatrywacz (Profesja)
s.025 - Księga Szczura (Profesja)
s.033 - Glizda (generator znalezisk)
s.103 - Zdobywaj wiedzę z przedwojennych źródeł
s.109 - Walka w Ruinach
s.119 - Pomocnik MG po Ruinach



17 - Krew i Rdza 2

s.003 - Neuroshima 2020
s.039 - Tajemnice MG
s.040 - Sojusz mutantów
s.047 - Operacje Posterunku
s.052 - Rebelia w Federacji
s.057 - Texas on Drugs
s.062 - Wieża z St.Lake City
s.068 - Piętno neodżungli > skażenie florkami i skutki tego skażenia
s.084 - Przygody (szkice)
s.127 - Aneks



18 - Prawo i sprawiedliwość

s.003 - Prawo ZSA
s.023 - Teczka Sędziego (Profesja)
s.039 - Układy



19 Nowy Jork

s. 003 - Witamy w Ameryce
s. 015 - Collinsowo
s. 052 - Enklawy
s. 115 - Tajemnice NJ
s. 124 - Mapa NJ



20 - Skażenia

s.003 - Zasyfiony świat
s.016 - Przewodnik po strefach skażeń
s.039 - Przetrwaj zagładę z Morycem



21 - Bohater Maxxx

s.003 - Wyznawcy Molocha
s.015 - Zostań zakałą ludzkości
s.023 - Gastro (generator myśliwego)
s.039 - Krater Genosite (Pochodzenie)
s.051 - Sposób na choróbska
s.059 - Stalowa Policja (Pochodzenie+Profesja)
s.077 - Przewietrz swój bagażnik
s.087 - Szaman (Profesja)
s.103 - Reputacja do kwadratu
s.114 - Rozkazuj pomocnikom



Moloch: Ucieczka z miasta maszyn

s.003 - Wstęp
s.009 - Część I: droga do Edenu
s.061 - Część II: Metropolia
s.105 - Dodatki
 
__________________
MG pomaga chętniej tym Graczom którzy radzą sobie sami

Jeśli czytasz jakąś moją sesję i uważasz, że to coś dla Ciebie to daj znać na pw, zobaczymy co da się zrobić

Ostatnio edytowane przez Pipboy79 : 23-10-2020 o 17:17. Powód: Dodanie listy spisów treści w podręcznikach.
Pipboy79 jest offline   Odpowiedź z Cytowaniem