- Oki, no to udało mi się wreszcie walnąć post :> Przyznam, żeściemnie zaskoczyli tak szybkim skompletowaniem tury. No ale z przyczyn reala nie dałem rady wrzucić swój post wcześniej. No ale już jest
A co do terminu to powiedzmy
do pt 11.06. Czyli ok 2 tyg na napisanie posta. No chyba, że komplet postów będzie wcześniej to może i mnie by się udało wcześniej zabrać za posta
Stan Zdrowia:
Mervin M. Wilgraines - 11/10; zdrowy; przeciążenie -1
David Greer - 13/12; zdrowy;
Sigrun Krieghafen - 10/10; zdrowa;
Koichi Takesumi - 11/12; draśnięty;
Marian Zapała - 5/10; poważny (-1); marker; (1 autosukces)
Joe Xero - 8/12; ranny - MIA
Leila Birar - MIA
Keira von Noslitz - KIA (Tura 10)
Michael Craven - KIA (Tura 16)
@Pustkowia
- Wygląda na to, że stworki są znacznie szybsze od ludzi. Jak to psy i inne czworonogi mają w zwyczaju. No i widocznie nie udało ich się zgubić. I zaatakowały.
- Z 3 stworków 1 co prawie wbiegł za Marianem do środka odbił się od drzwi. Więc chwilowo jest przed tymi drzwiami. Ale raczej nie powinien mieć trudności wskoczyć za kolegą przez rozwalone okno. 2-gi wpadł właśnie przez to okno, minął Mervina i zaatakował Mariana. 3-ciego nie widać.
- W tej chwili Marian raczej jest w zwarciu z 2-gim stworkiem. Ale ma moment jak pies wskakuje już do sklepu i zrobi te parę susów nim skoczy na Polaka. Z mechy to jest 1 akcja. Marian może albo strzelić z pistoletu albo rzucić go i dobyć coś do zwarcia. Ewentualnie coś innego ale to już Psionik musisz wtedy sam wymyślić.
- Strzelanie z pistolety to skill Zasięg (7-1=6) i strzelanie na szybko do ruchomego celu to mod -2. No i za rany -1. Za szybkie strzelanie to 5k10 (1 kostka za 1 trafienie). Rzut 1-4 oznacza trafienie stworka zanim się rzuci na Mariana, rzut 5-9 pudło, rzut 10 coś pechowego np. trafienie Mervina.
- No a walka bezpośrednia to kulanie na Zwarcie (7-1=6). Tylko to test przeciwstawny na Zwarcie. Czyli 5+7-? i sprawdzanie kto kog6o trafił.
- Fabularnie to to wszystko się dzieje w parę sekund. Ot, Marian zamyka drzwi tuż przed pyskiem 1-go stworka a drugi wskakuje do środka, mija Mervina i rzuca się na Mariana. Marian ma czas na kilka szybkich strzałów czy zmianę broni nim stwór się na niego rzuci.
- Co do Mervina i pozostałych stworków to mają swobodę manewru. Mervin ma w ręku swój pręt co działa jak br.długa. Trafienia taką bronią to test przeciwstawny na Zwarcie (6). Czyli 5+6-?.
@Instytut
- Jak coś nie jest jasne albo macie jakieś pytania to piszcie o co chodzi
@Instytut
@Sigrun
- Wygląda na to, że trzeba poczekać na efekt oliwienia albo po prostu zdjąć drzwi z zawiasów no i przeczyścić. Tak czy siak by to trochę czasu i wysiłku wymagało. No ale raczej powinno dać się chyba zrobić.
- Natomiast kamery i czujniki nie. Znaczy to co da się ogarnąć ze schronu to już jest. Zdalnie się tego nie zrobi. Trzeba by po prostu wyjść w teren i wymienić stare na nowe. No a to już trochę wyższa szkoła jazdy niż pstryknięcie przełącznikiem światłą więc raczej Sigrun by musiała to zrobić osobiście. W magazynie części jest parę zapasowych kamer by je wymienić. Na cały obiekt nie starczy ale kilka miejsc da się obsadzić.
@Panowie
- Większość piwnicy wygląda jak zdezelowana piwnica w wersji postapo. Czyli brudne, zakurzone, zapuszczone, zalane itd. Pomieszczenia są różne, jakieś magazyny, szafki, szatnie, prysznice itd. Ogólnie coś co pasuje do uczelni i możecie sobie poświatotworzyć w tych ramach.
- Są też ślady walki. A nawet parę sztuk broni i wojskowych trupów. Wszystko tak samo stare i dawno jak chyba wszystko co do tej pory dało się zwiedzić w instytucie.
- Aż panowie docierają do przeciwległego skrzydła piwnicy. No i tam widocznie szarogęsiła się armia. Jest coś co wygląda na centrum dowodzenia/łączności. A po sąsiedzu pokój z czymś dziwnym. Nie wiadomo co to jest.
---
- No i chyba tyle z mojej strony
Jak ktoś ma jakieś pytania czy co to piszcie śmiało
- Właściwie to jakby wakacje, urlopy i takie tam. Była okazja się wyspać, wziąć prysznic, wykąpać