Wyświetl Pojedyńczy Post
Stary 18-11-2020, 13:09   #183
Mekow
 
Mekow's Avatar
 
Reputacja: 1 Mekow ma wspaniałą reputacjęMekow ma wspaniałą reputacjęMekow ma wspaniałą reputacjęMekow ma wspaniałą reputacjęMekow ma wspaniałą reputacjęMekow ma wspaniałą reputacjęMekow ma wspaniałą reputacjęMekow ma wspaniałą reputacjęMekow ma wspaniałą reputacjęMekow ma wspaniałą reputacjęMekow ma wspaniałą reputację
Fajnie, że dotarliśmy na miejsce... Ciekawe co będzie dalej.

1' Nie widzę przeciwwskazań. Warto dać znać w dziale rekrutacji i jeśli będzie ktoś chętny to spoko. W końcu na posterunku są ludzie, więc fabularnie pasuje. A jak nie będzie chętnych to gramy dalej w tym składzie i nie ma na co czekać.

2' Popieram modyfikację. Jako MG możesz ustalić takie reguły jakie chcesz, więc nie trzeba się trzymać tych dotychczasowych. Walka była nieco spowolniona, więc bardziej fabularnie będzie lepiej.

3' Bez walki / pościgu zombie nie ma ryzyka, ale głosuję na grę bardziej fabularną, z tylko walką okazyjną. Dajmy postaciom możliwość poznania ich - niech się zaprezentują.


Zastrzeżeń nie mam. Byłby jedno z przemieszczaniem się podczas walki, ale to sam już przytoczyłeś w punkcie 2.

Generalnie proponuję dać postaciom opcje wyboru i niech ich decyzje mają duży wpływ na dalszą fabułę. Można uciec z miasta tędy ale wówczas trzeba to, można tamtędy ale wtedy najpierw trzeba to tam, a można też tamtędy ale nie wiadomo czy na miejscu coś tam... A jeśli nie chcą uciec, tylko zrobić coś innego (lekarstwo? Ul?) to niech to wynika z ich decyzji.
Sugeruję aby problemy/zagadki miały parę opcji rozwiązania. Jedne lepsze inne nieco gorsze, jedne łatwiejsze a inne trudne do wykonania. Team work, zagadki strategiczne.
 
Mekow jest offline