[Kapitan Bomba] Opanować teren! - Kantyna Witam przyszłych graczy i tak dalej, i tak dalej.
Częstotliwość odpisów to 2 odpisy na tydzień, chciałbym zachować pewną regularność. Terminy to czwartek do godziny 18:00 oraz niedziela do godziny 18:00. Swoje posty zamierzam wstawiać tego samego wieczoru.
Wygląd postów w sesji
-Bez pogrubiania;
-dialogi od myślnika kursywą
-myśli postaci kursywą
Google Docs: brak Mechanika: pełni rolę wspomagającą, nie zamierzam rzucać na każdą drobnostkę. Parametry określają waszych szeregowych. Test to suma Parametru i rzutu 1k6 musi być równa lub większa niż stopień trudności:
5 – trudne dla lebiegi
7 – trudne dla lebiegi z Gwiezdnej Floty
9 – trudne dla tych na kacu
11 – trudne
13 – trudne dla miszcza
15 – trudne w EMP* Używanie Materii Pozakosmicznej: Będąca na wyposażeniu Gwiezdnej Floty Materia Pozakosmiczna w strzykawkach pozwala na zasklepienie rany i uratowanie czyjegoś życia. Efektem ubocznym zastosowanie Materii Pozakosmicznej jest zielony… eeeee… Ewenement Materii Pozakosmiczej (EMP). Po zaaplikowaniu Materii Pozakosmicznej osoba aplikująca wykonuje rzut 1k6:
1,2 – rana nadal niezaleczona, EMP odpowiedniej wielkości
3,4 – rana zaleczona, EMP dwukrotnie większy
5,6 – rana zaleczona, EMP odpowiedniej wielkości Klasy: 1. Trep (dowodzenie)
Wymagania: Myślenie <4
Opis: Ojciec trep, matka trep, a ty jesteś Übertrepem! Jesteś urodzonym żołnierzem, cały regulamin Gwiezdnej Flot masz w małym palcu. W przypadku śmierci wyższego stopniem jesteś pierwszy do objęcie dowodzenia, dodatkowo dostajesz od MG informacje, co wg regulaminu Gwiezdnej Floty trzeba zrobić. 2. Kosmita (kosmita)
Wymagania: tylko dla kosmitów sprzymierzonych
Opis: Jesteś w stanie przewidzieć zachowanie kosmity twojej rasy (działa jednocześnie tylko na jednego kosmitę). Będę szczery: jesteś po prostu tak samo głupi. 3. Snajper (Strzelec)
Wymagania: Nawalanie z karabinka >7
Opis: twoje nawalanie jest krótkie, zwięzłe i na temat. Gdy podczas testu na kości wypadnie 6, żywy cel do którego strzelałeś ginie na miejscu. Wyjątek: nie działa w przypadku Kutanoidów. 4. Majster (Mechanika)
Wymagania: Zatentegowywanie >7
Opis: ze szpachlą jesteś za pan brat. Jesteś w stanie wszystko szybko naprawić, a brakujące elementy dosztukować byle czym. Gwarancja oczywiście tylko do bramy i się nie znamy. 5. Piguła (Medyk)
Wymagania: Myślenie >7
Opis: Masz wprawę we władaniu Materią Pozakosmiczną. Po jej zaaplikowaniu rana zawsze jest zaleczona, a EMP odpowiedniej wielkości (nie wykonujesz rzutu 1k6). 6. Kóbica (Pilot)
Wymagania: Pilotowanie >7
Opis: w Akademii Gwiezdnej Floty rozbiłeś już tyle pojazdów, że ukończyłeś ją z odznaką Superpilota. Testy Pilotowania są dla ciebie zawsze o 2 poziomy łatwiejsze.
Jeżeli macie pytania, sugestie i zażalenia, to proszę śmiało pytać. Proszę nie odpisywać w sesji, dopóki nie pojawi się pełny tekst w pierwszym poście (obecnie trawą prace instalacyjne).
__________________ Ten użytkownik też ma swoje za uszami.
Ostatnio edytowane przez JohnyTRS : 11-01-2021 o 11:22.
|