Well... może trochę przybliżę to jak ja wybrałem mechy dla siebie.
Lekki. Ostscout.
Ostscout zainteresował mnie z kilku powodów.
1. Duża szybkość i potężne skoki. Wielkie odległości jakie będą miały mechy do pokonania i tereny sprawiają że mobilność będzie z ważnym atutem. Ostscout nie jest super opancerzony i ma zaledwie jedną broń - średni laser, ale ma za to dość Heat Sinków by na full speedzie strzelać z niego i skakać bez przegrzewania się.
2. Heat sinks - duża ilość, pozwoli kontrować gorący klimat, ma ich dużo więcej niż potrzeba do normalnych działań.
3. Z powodu magnetosfery wszelkie skany, włączność itd itp są problematyczne. Ostscout ma mocniejsze łącze i mocniejsze skanery, może mapować teren (choć wymaga to od niego powolnego przemieszczania się). Anteny ma zamontowane w łapach - to też jest plus, że mech posiada konkretne manipulatory.
Średni - Hunchback-4P
1. Mocarny firepower - 8 Medium lazorów robi masakrę na średnim dystansie.
2. Heat Sinks - Ilość heatsinków taka że nie wiesz co z nimi zrobić (o ile nie walisz non stop na raz ze wszystkich lazorów).
3. Mocarny pancerz - porównywalny do ciężkich mechów, niestety ma porównywalną do nich prędkość
Ciężki - Warhammer
1. Zróżnicowana broń - ten mech jest wyposażony w broń na każdą okazję. Głównym uzbrojeniem są jednak dwa PPC - broń dalekosiężna i mordercza.
2. Sporo heat sinks - o ile nie walisz jak porąbany ze wszystkiego na raz to nie powinno być problemu z przegrzaniem.
3. Solidny pancerz - dobry standard na mechy heavy, plus dobra prędkość.
4. Dodatkowe atuty - Quirks, Warhammer jest stabilny, ma solidnego kalibru szperacz, dużo rzadziej trzeba mu robić przegląd, a ponadto części zamienne są łatwiej dostępne. |