Wyświetl Pojedyńczy Post
Stary 15-01-2021, 17:59   #5
Campo Viejo
Northman
 
Campo Viejo's Avatar
 
Reputacja: 1 Campo Viejo ma wspaniałą reputacjęCampo Viejo ma wspaniałą reputacjęCampo Viejo ma wspaniałą reputacjęCampo Viejo ma wspaniałą reputacjęCampo Viejo ma wspaniałą reputacjęCampo Viejo ma wspaniałą reputacjęCampo Viejo ma wspaniałą reputacjęCampo Viejo ma wspaniałą reputacjęCampo Viejo ma wspaniałą reputacjęCampo Viejo ma wspaniałą reputacjęCampo Viejo ma wspaniałą reputację
Cytat:
Napisał GreK Zobacz post
Lubię prowadzić sesję głębsze. Z drugim dnem. Tak przynajmniej o nich myślę.
Widzę jednak, że jest awersja do storytellingów. Mam to rozumieć w ten sposób, że wolicie jednolinijkowce, szybkie sesje z mechaniką i podejmowaniem decyzji niż rozbudowane fabularnie?
Greku, rozbudowanie fabularne nie stoi w sprzeczności z mechaniką. Czysty storytelling to już nie gra jest fabularna. Raczej wspólne opowiadanie. W grze potrzebne są zasady i element mniejszej/większej losowości, który przejmuje rolę przeznaczenia nad chciejstwo piszącego.
 
__________________
"Lust for Life" Iggy Pop
'S'all good, man Jimmy McGill
Campo Viejo jest offline   Odpowiedź z Cytowaniem