To Mag, nie patrz na to w kontekście budowania grupy uderzeniowej. Konflikty w magu mają szerszą płaszczyznę, włączając w to kwestie społeczne, kulturowe czy finansowe. Ostatecznie niemal nigdy nie jest celem po prostu likwidowanie "drugiej strony". Przeciwnicy są przeciwnikami, ale cele leżą gdzieś na osi sporu.
A tak szczerze mówiąc, nie patrz na rolę. Pewne rzezy będą oczywiście łatwiejsze, inne będą wymagały dodatkowego wysiłku, ale raczej nie utkniecie. Ostatecznie zdublowanie sfer pozwala razem czarować, co naprawdę się przydaje.
Jeśli już chcesz sugestii, Duch 4 uzupełniłby ekipę w materii wchodzenia razem do Umbry. Jednakże branie wysokiego ducha jest trudne, trzeba kosmologię i samemu jak gracz trochę Umbrę ogarniać. Pamiętam Twoje poprzednie KP Kaworu, i zasadniczo zapraszam, ale nie wiem czy jednak nie wolałbyś łatwiejszej do prowadzenia postaci.
__________________ Otium sine litteris mors est et hominis vivi sepultura. |