Traveller - to tylko Twoje domysły. Jestem ciekawy, jak to wyjdzie, więc poniżej propozycja mojej KP:
IMIĘ: Morg
HISTORIA: Na początku był zwykłym człowiekiem, który zaczął zgłębiać tajniki mrocznej wiedzy. Przez swoje zainteresowania zrobił sobie przy tym wrogów w prowincji - został niesprawiedliwie osądzony przez tamtejszą władzę. Kiedy widział, że koniec jest bliski, użył mocy zabezpieczającej przed śmiercią. Gdy jego wrogowie, zabijając go, myśleli, że zrobili to na dobre - Morg po prostu powrócił jako zjawa, i nie czekał długo na zemstę.
Swoją prowincję objął dzięki podstępowi, organizując bunt i wrogie przejęcie władzy. Jako nowy władca, zaprowadził jako-taki porządek, i aktualnie ma ambicję powiększyć swoje wpływy i ziemie.
PŁEĆ: M
WYGLĄD: Białe długie włosy, wychodzony, upiorna twarz, posrebrzana czarna skórznia i długi szary płaszcz..
EKWIPUNEK: Ukryte w ubraniu noże (na wszelki wypdadek), skórznia - to podstawowy ekwipunek władcy, który nosi zawsze przy sobie.
PRZYNALEŻNOŚĆ: Zjawa.
KLASA:
Akolita-- Nekromanta(10 poz. +1 siła,+1 mądrość, +1 charyzma)-- Nekropharus ( 20 poz. +2 charyzma, +1 zręczność, +2 mądrość)--Licz (niekoniecznie) ( 25 poz. +2 mądrość, zmuszony do przemiany w szkieleta).
STATYSTYKI:
SIŁA: 1
ZRĘCZNOŚĆ: 9
MĄDROŚĆ: 12
WYTRZYMAŁOŚĆ: 5
CHARYZMA: 8
Do wykorzystania jest 35 pkt.
DOMENY AKOLITY: Psionika, Powietrze.
__________________ Bardzo lubię regulamin, a szczególnie punkt 10! |