Wyświetl Pojedyńczy Post
Stary 03-06-2021, 10:11   #18
Lord Melkor
 
Lord Melkor's Avatar
 
Reputacja: 1 Lord Melkor ma wspaniałą reputacjęLord Melkor ma wspaniałą reputacjęLord Melkor ma wspaniałą reputacjęLord Melkor ma wspaniałą reputacjęLord Melkor ma wspaniałą reputacjęLord Melkor ma wspaniałą reputacjęLord Melkor ma wspaniałą reputacjęLord Melkor ma wspaniałą reputacjęLord Melkor ma wspaniałą reputacjęLord Melkor ma wspaniałą reputacjęLord Melkor ma wspaniałą reputację
Cytat:
Napisał Buka Zobacz post
Helloł drodzy gracze



A właśnie, was jest 6, ale izb do dyspozycji macie tylko 3. Każda jest podwójna

Uważam również osobiście, że wyruszenie Druida na parę godzin przed pozostałymi jest zbyteczne (no ale to tylko moje zdanie :P ). Jedziecie zwyczajową drogą/gościńcem/szlakiem, jak zwał, tak zwał... tak, również przez ten las po drodze. Nie przedzieracie się przez głuszę/nie lecicie "na przełaj". Ot zwykła podróż drogą... Druid może więc co najwyżej kilkadziesiąt/kilkaset metrów z przodu zasuwać jako zwiad, i tyle?

Sama podróż. Potrzebujecie koni/kucyków itd. Nikt chyba nie ma żadnych czarów na x godzin dla wszystkich na taką drogę? Koniki zaś możecie wyżydzić od Bardki jak co :P

To chyba chwilowo tyle...
Zgadzam się że nie ma co się rozdzielać zbytnio na początku przygody. Co do izb to Kargar chętnie weźmie z druidem (wydaje mu się dobrym kompanem), chyba że ktoś chce inaczej. Z Pań rozumiem, że Amara tylko wolna.

I tak, przydałyby się konie i przynajmniej jeden muł na ekwipunek - dobry pomysł by od burmistrz wziąć, bohaterom się nie skąpi. Dodałem ten pomysł w odpisie.

Z deklaracji to też bym posłuchał plotek o tej smoczycy.
 
Lord Melkor jest offline