- Oki, to mój post jest :> Udało mi się zmajstrować szybki post
A termin na wrzucenie posta to
do końca pt. 06.18. Jbc z tym realem to daj znać to najwyżej się wydłuży turę
Stan BG:
- Law Tao; 10/10; s.zdrowy; (Ranga IV; Skany)
Omówienie
- To w tej turze minęło ok 2-3 h. Tak pi x oko aby się zebrać wszyscy do kupy w HQ, pogadać co i jak, spakować się no i ruszyć do tego odkrytego włazu.
@Schron
- Law 10/10; pm (właz) (SIŁ 4; REF 5)
- Sofia 7/10; k-ek M 4 + pistolet (właz) (SIŁ 5; REF 5)
- Maxi 10/10; k-ek M 4 + pistolet (właz) (SIŁ 6; Skradanie 7)
- Kirk 10/10; shotgun (HQ) (SIŁ 5; REF 5)
- Talbot 10/10; pm (HQ) (SIŁ 4; REF 4)
- Over 10/10; ckm (HQ) (SIŁ 8; REF 7)
- Dunkierka 10/10; kw (lab) (SIŁ 6; Skradanie 8)
- Junior 10/10; k-ek (lab) (SIŁ 7; REF 7)
@Wszyscy
- Wszystkim xcomowcom bez większych trudności udało się dotrzeć do włazu a potem wydostać na powierzchnię. Mniej więcej dotrzeć do parteru zagruzowanej piramidy.
- Z miejsca gdzie dotarli widać główne wejście i stojące tam obie furgonetki. Jakoś nie wygląda by coś tam się zmieniło od pospiesznego odwrotu do piwnicy. Może tubylców jest mniej i są jacyś ospali no ale są. Więc ot tak, dotarcie do samochodów może być kłopotliwe.
- Można próbować przekraść się po załomach i ogólnie górą. Wówczas jest szansa, że nawet jak tubylcy dojrzą wycieczkę to będą mieli problem ją siegnąć. No ale jednak jak sprawy przybrałyby nerwowy obrót to może być kłopot z manewrem na tych galeryjkach, kładkach itd. Test na te hopsanie to test Siła +2. Jak ktoś zda to przebywa trasę bez szwanku. Jak obleje robi na tyle hałasu/zamieszania, że alarmuje tubylców. Jak 10-ka to dodatkowo spada na dół.
- Można też próbować przekraść się parterem. Jest sporo galeryjek, gruzu, załomów, ścianek działowych itd. jest więc gdzie bawić się w chowanego. No ale tam też mogą być tubylcy. Taka droga to test Refleksu +2. Zdany test to komuś udało się przebyć bez większych przygód do samochodów. Oblany to wywołał zamieszanie na tyle, że zaalrmował tubylców. Na 10 to wpada na tubylca gdzieś za rogiem i od razu jest w zwarciu. Dunkierka i Maxim mogą użyć do tego testu Skradania zamiast Refleksu (2k10 zamiast 1k10).
- No i można też dać sobie spokój z furgonetkami i po prostu wyjść z piramidy jakaś szczeliną. Wówczas nie ma żadnych testów no ale trzeba zasuwać z buta przez miasto a potem za rzekę no i te skutki uboczne jak w poście.
- To w sumie trzy najbardziej oczywiste drogi w tej sytuacji. No ale jak masz własne pomysły to dawaj
- I jak jakas droga z kostkowaniem to możesz się sam pobawić z wklejeniem wyniku. 8k10 lub 10k10. Kolejność za osobę jw na liście. Ale jak zbyt zamotane no problemo, mogę pokulać za wycieczkę.
---
- I chyba tyle ode mnie na tą turę
Jak coś niejasne no to pytaj
---
Cytat:
Hej!
Przepraszam za kolejne z rzędu opóźnienie. Trochę spraw prywatnych się nagromadziło. Postaram się już wrócić do normalnego rytmu. Jeśli potrzebujesz tygodnia, żeby odpisać w następny weekend, to dla mnie nie będzie problemu.
|
- No problemo
Fajno, że mimo wszystko udało Ci się wrzucić posta
Jakbyś potrzebował więcej czasu na swój post w tej turze to daj znać
Cytat:
Co do schronu to Law wraca do HQ. Tam spróbuje się zorientować, w którym miejscu piramidy się znajdują i obmyśleć najlepszą drogę do samochodów.
Juniorowi wziąłbym ulepszenie +1 do obrażeń. Poza tym z Dunkierką też wracają do HQ.
Generalnie zamykałbym sprawy ze schronem póki co i dążył już do powrotu do bazy.
|
- Oki, szpoko, dzięki za post i deklarki