Cytat:
Napisał Lynx Lynx Sobie czytam te zasady to Spider jest dziwaczny trochę XD Kary do strzelania i do tego by go trafić są bardzo hmm interesująca, a główne zastosowanie w walce to chyba DFA jest XD |
Jest. Ma więcej sensu fabularnie jako zwiadowca i 'komputator' niż w bitewniaku - chyba, że jakby zastosować np. skakanie na dachy budynków jako przewagę taktyczną, wtedy ujdzie (jakoś). Ale wciąż zadaje banalne obrażenia swoimi dwoma MLaserkami (1 dmg w AS, 2x5 dmg w TW). Ale fakt: kary do trafienia go, jeśli się ruszy (TMM) są mocne. Efekt małej muchy w locie.
Cytat:
W ogóle jak jest ze skokiem i nagrzewaniem?
|
Grzebałem po knidze i nic nie znalazłem. Najwyraźniej w Alpha Strike ilości Heat generowane przez jumpjets są na tyle niskie wg autorów, że się je olewa. Więc tu Spider ma plus względem pełnego bitewniaka Total Warfare.
Do wszystkich: udostępniłem Wam nowy GDoc, gdzie od teraz będziemy toczyć walki mechaniczne. Sytuacja z lotniska już jest tam przeniesiona, zapraszam do wyboru "SPA" (albo możecie mi to zostawić) i wykonaniu pierwszych ruchów po zapoznaniu się ze skrótem mechany AS z archiwum, co Wam niedawno wysyłałem.
Stopniowo aktualizuję też Sztab o garść drobnych rzeczy. Główną zmianą będą nowi piloci z lancy Bravo.
EDIT: poczyniłem pewne modyfikacje w Sztabie. Stanów liczbowych jednostek NVDF nie będę już (a przynajmniej w przewidywalnej przyszłości) uaktualniał - za dużo roboty, za mały efekt. W zamian za to dorzucam coś dużo bardziej przydatnego: linię czasową co ważniejszych wydarzeń na sesji. Będzie regularnie uaktualniana.