Wyświetl Pojedyńczy Post
Stary 07-07-2021, 13:39   #1
Quantum
 
Quantum's Avatar
 
Reputacja: 1 Quantum ma wspaniałą reputacjęQuantum ma wspaniałą reputacjęQuantum ma wspaniałą reputacjęQuantum ma wspaniałą reputacjęQuantum ma wspaniałą reputacjęQuantum ma wspaniałą reputacjęQuantum ma wspaniałą reputacjęQuantum ma wspaniałą reputacjęQuantum ma wspaniałą reputacjęQuantum ma wspaniałą reputacjęQuantum ma wspaniałą reputację
[Pathfinder 1ED.] Smuggler's Shiv



[media]http://www.kingdomofmorrain.com/SS/island.jpg[/media]

Cześć!


Żar w realu leje się z nieba, więc zapraszam Was do sympatycznej sesji w podobnych klimatach, czyli pierwszej części Serpent Skull, survivalowo-awanturniczej "Kosy Przemytnika". W związku z tym, że z całego, 6-tomowego AP tylko pierwsza część jest udana, zamierzam rozegrać ją jako jednostrzałówkę, która przy dobrym tempie powinna nam zająć nie dłużej, niż 3 miesiące gry.

Fabuła:

Wasza postać płynęła do Eleder, głównego portu Sargavy, pathfinderowego odpowiednika Kongo. Czyli ta naprawdę na koniec świata, gdzie dżungla kryje starożytne miasta i niezliczone, nieodkryte jeszcze gatunki roślin i zwierząt, zaś ziemia skrywa starożytne skarby. Powodów, by podróżować akurat tam nie brakuje, choć pierwotna dżungla Sargavy uchodzi jednocześnie za piekło na ziemi, więc konieczna jest albo duża ambicja, albo desperacja.

Postaci podróżowały na pokładzie towarowego szkunera Jenivere, na który wsiadły prawdopodobnie niedawno, przez jakiś czasu szukając transportu dalej na południe w obskurnych tawernach Archipelagu Kajdan. Mogą pochodzić z najróżniejszych krain, ale coś pchało ich ku tajemnicom dzikiego południa. Ostatnie, co BG pamiętają to wspólna kolacja wraz z innymi podróżnikami i członkami załogi a potem budzą się na gorącym piasku jakiejś bezludnej (pozornie) wyspy.

UWAGA! To nie jest piracka sesja, ani nie toczy się pod wodą. "Kosa Przemytnika" to sandboxowy survival łączący w sobie eksplorację, dungeon crawling, robienie researchu i korzystanie z dyplomacji. Taki Robinson Crusoe zmiksowany z Wyspą Skarbów i niektórymi motywami Piratów z Karaibów. Chyba już wiadomo, jaki będzie klimat

Tworzenie postaci:

★ 1 poziom postaci, korzystamy z tego SRD
★ 20 PointBuy, polecam kalkulatorek od Jody.
★ Klasy, które są zabronione: gunslinger (oprócz bolt ace), wszystkie wschodnie (ninja, samuraj) i takie, które nie pasują do klimatu żaru tropików i opuszczonej wyspy, czyli zimowe wiedźmy, łowcy wampirów, vigilante i inne takie. Klasy 3PP rozpatruję indywidualnie, ale wolałbym raczej te od Paizo.
★ Rasy? Każda do 14RP, ale też żeby to miało ręce i nogi odnośnie tego, gdzie będzie toczyć się przygoda. Zabronione są rasy latające, czy przemieszczające się w jakiś sposób szybciej, niż zwykły śmiertelnik.
★ Złe postaci nie przejdą.
★ 2 traity na początek, jak ktoś chce 3 to może, ale bierze też drawback (który chcę widzieć odgrywany w przygodzie). Dodatkowo 1 z oficjalnego przewodnika gracza.
★ 300 sztuk złota na ekwipunek.
★ maksymalne HP na 1 poziomie, potem połowa +1 (np. wojownik 1d10 = 6, kapłan 1d8 = 5, czarodziej 1d6 = 4)
★ archetypy dozwolone
★ background skills dozwolone.
★ całą KP proszę wypełnić na myth-weavers, używając karty Pathfinder (Experimental) i udostępnić dla ShenWoo. W dolnych tabelkach da się wypisać cechy charakteru i historię (wystaczy mi pół A4, w końcu to 1 poziom, zaznaczcie jednak dlaczego zdecydowaliście się wyruszyć w tak karkołomny rejs), więc nie potrzebuję żadnych fabularnych części w docu czy innych mediach. Z linkiem do KP proszę podesłać mi avatar postaci. Tylko rysowany, bez żadnych mang i aktorów.

Zasady gry:

★ przyjmę 4, maksymalnie 5 graczy
★ gramy tylko na forum, doc do ewentualnych walk, ale jeszcze się zastanowię
★ posty nie muszą być wypasione, "na długość avatara" spokojnie styknie
★ będą awanse postaci, do 3 poziomu.
★ tempo sesji to 4 dni dla graczy i 2 dla mnie
rekrutacja zakończy się w przyszłą środę, czyli 14 lipca o 23:59.
★ bez akcji typu PvP, postaci mając działać razem, lub przynajmniej tolerować się bez skakania sobie do oczu.
★ mechanika będzie stosowana i to raczej Wy będziecie rzucać za siebie a ja za wrogów.

Jakbym o czymś zapomniał, pytajcie. Wpisując się do rekrutacji podawajcie też, kto kim i czym będzie chciał zagrać, żeby uniknąć sytuacji powtarzalności klas.

Pozdrawiam i czekam na zgłoszenia!

Zgłoszone postaci:
  1. Kerm: human fighter i human sorcerer
  2. Alex Tyler: undine cleric
  3. TomBurgle: gnome-tiefling alchemist
  4. Lomir: ratfolk magus i grippli alchemist
  5. Ayoze: human bard
  6. psionik: ifrit sorcerer
  7. Mikhe'ael: human hunter
 

Ostatnio edytowane przez Quantum : 15-07-2021 o 09:07.
Quantum jest offline