Wyświetl Pojedyńczy Post
Stary 25-07-2021, 13:31   #18
Dhratlach
 
Dhratlach's Avatar
 
Reputacja: 1 Dhratlach ma wspaniałą reputacjęDhratlach ma wspaniałą reputacjęDhratlach ma wspaniałą reputacjęDhratlach ma wspaniałą reputacjęDhratlach ma wspaniałą reputacjęDhratlach ma wspaniałą reputacjęDhratlach ma wspaniałą reputacjęDhratlach ma wspaniałą reputacjęDhratlach ma wspaniałą reputacjęDhratlach ma wspaniałą reputacjęDhratlach ma wspaniałą reputację
Jako, że widzę, że nici z Specjalistów od przetrwania w puszczy, to alternatywnie proponuje co niżej biorąc pod uwagę powyższe

Regiment:
Imperial - w sumie nudy, ale tanie i nie narzuca nam niczego, a dostajemy podstawowe umki i super cenną Nienawiść (choć to tylko Mutasy), jedyny minus jaki jest ma małe znaczenie i tak, do tego mocny plus za całkowitą dowolność +3 do jednej cechy (1ptk)
Maverick - za Resistance (Fear) - cholipnie silna i ważna rzecz! Testy strachu to zło i tak, a mamy +3 do WP za Imperial World!(2ptk)
Mechanised Infantry - za wóz i dobry szpej, w sumie dla samego szpeju warto! (3ptk)
Favoured Foe (Orks) - bonusy do walki z nimi, bo właśnie z nimi będziemy się mierzyć! Czyli darmowy Talent i Umka.(3ptk)
Well-provisioned - +2 magi do broni głównej, +2 tygodnie żarcia, +1 do każdego z posiadanych granatów, +10 do Logistyki na wszystko co z naszym wozem, czyli części zamienne, bena... (patrząc po tym że wzięliśmy Mech. Inf. to mamy same bonusy!) (3ptk)

Dodatkowy szpej przydziałowy:
• Podniesienie jakości pancerza (IG Flak Armour) do Best (10 punktów), daje to 1 do pancerza na stałe i waży połowę mniej.
• Red-Dot na Lasgunach M36 (10 punktów) daje dodatkowe 10% na trafienie przy pojedynczym strzale.
• Lho-Sticks - Szlugi (5ptk)
• Tranq - Alko, może i depresyjne, ale alko (1ptk)
• Recaf - taka "kawa" (1ptk)
• +2 tyg żarcia (3ptk)

Ostateczna Lista standardowego, przydziałowego szpeju.
(z pominięciem rzeczy przynależnych jak psy buda)

• M36 Lasgun +Red-Dot (+10 trafienie, strzał pojedyńczy) +6 baterii zapasowych
• Best Quality IG Flak Armour (całe ciało, AP 5)
• 3 Granaty odłamkowe (nieuszkodzi Ogryna)
• 3 Granaty Krak (uszkodzi Ogryna)
• Wóz Chimera (choć lepszy byłby ten Walker z Chainswordem )
• 6 tygodni żarcia w zapasie (skoro nie mamy zbytnio drużyną Survivalu...)
• Alko, kawa i szlugi (dowództwo musi nas lubić, nie? )


No!

P.S. Notka do tworzenia Regimentu:
• Myślę, że nie ma żadnego sensu brać czegokolwiek co nam daje Aptitude itp, bo one są czysto do rozwoju postaci i z tego co się orientuję nic ponad to nam nie daje. Ponieważ to warsztaty, lepiej się skupić na tym co nam daje bonusy dokładnie w tej chwili i na ten moment
 
__________________
Rozmowy przy kawie są mhroczne... dlatego niektórzy rozjaśniają je mlekiem!

Ostatnio edytowane przez Dhratlach : 25-07-2021 o 14:48. Powód: P.S.
Dhratlach jest offline