W wątku fabularnym pojawił się nowy wpis i korzystaj z tej okazji chciałem poruszyć pewną ważną kwestię. @Pinn będzie wiedział od razu, o co chodzi, ponieważ grał już u mnie wcześniej i zna doskonale moje upodobanie do zaawansowanego światotworzenia.
@Johny, @Wilczy - jak przebąkiwałem w rekrutacji, będąc Mistrzem Gry lubię zagłębiać się w taki opis świata, który wiąże z nim bezpośrednio postacie Waszych bohaterów. To dlatego w moich sesjach często pojawiają się sceny fabularne, gdzie jako MG opisuję pewne konwersacje lub poczynania Waszych postaci bez wcześniejszego ich konsultowania z graczami. Są to z natury wstawki całkowite nieinwazyjne, które nie stawiają BG w obliczu żadnego zagrożenia i mają jedynie pogłębić wizję świata oraz dostarczyć Wam nieco pobocznych informacji. Pisząc je staram się zawsze brać pod uwagę charakter bohatera przedstawiony w jego KP.
Przykładem takiej praktyki niechaj będzie post #10 (monolog Kato oraz prezentacja wozu). Wydaje mi się, że to przyjemniejsza forma prezentacji świata od wpisu w komentarzach, kim jest Kato oraz co to Hussarya, więc mam nadzieję, że taki lekki autopilot Waszych postaci nie wzbudzi w Was negatywnych wrażeń - a piszę to na bazie moich doświadczeń z graczami, dla których takie sterowanie postaciami przez MG jest nie do zaakceptowania. Gdybyście jednak mieli zastrzeżenia, poszukamy jakiegoś kompromisu.
Dodatkowo chciałbym wiedzieć, czy tak obszerne fabularki są dla Was w porządku czy raczej przytłaczają niepotrzebnymi informacjami i co ewentualnie miałbym w nich zmienić.
Jeśli o samą grę chodzi, chętnie zobaczyłbym teraz post Pinna opisujący wyjazd Arrinerą z garażu oraz post Johnego opisujący reakcję Ryana na dotychczasowy bieg wydarzeń (oraz opcjonalnie nowy wpis Wilczego już w wozie, w drodze do przydrożnego baru po przekąski).
@Pinn, w swoim poście rzuć 1k10 proszę, chciałbym zobaczyć jak radzisz sobie za kółkiem takiego luksusowego wozu.
Jeśli nie będziecie mieli zastrzeżeń, proponuję deadline na odpisy do wtorkowego wieczoru.