Wyświetl Pojedyńczy Post
Stary 29-08-2021, 02:08   #39
Lord Melkor
 
Lord Melkor's Avatar
 
Reputacja: 1 Lord Melkor ma wspaniałą reputacjęLord Melkor ma wspaniałą reputacjęLord Melkor ma wspaniałą reputacjęLord Melkor ma wspaniałą reputacjęLord Melkor ma wspaniałą reputacjęLord Melkor ma wspaniałą reputacjęLord Melkor ma wspaniałą reputacjęLord Melkor ma wspaniałą reputacjęLord Melkor ma wspaniałą reputacjęLord Melkor ma wspaniałą reputacjęLord Melkor ma wspaniałą reputację
Cytat:
Napisał Mi Raaz Zobacz post
Jeżeli ktoś bazuje na potrzebie wielu pomniejszych NPCów, to niech to zaznaczy i wtedy dorzućmy mu NPCów. Na arenie i tak będzie gęsto. Artificer sprowadzi biegającego CKMa, druid wezwie sojuszników natury, hexblade wezwie cienia-sługusa, zaklinacz/bard cienia-psa, mag wojenny ze swoim familiarem pewnie jakieś elementale wezwie... no i jest jeszcze nekromanta (to pozostawię bez komentarza).

Zatem nie. Jeżeli czyjaś postać nie jest skonstruowana pod fakt istnienia dużej ilości mięsa armatniego, to wolałbym uniknąć zapychania areny.

Przy okazji: w drużynie 1 przydałby się ktoś przyjmujący na siebie obrażenia. Po drugiej stronie mają potencjalnego tyranozaura z ragem, a u nas trzech wątłych casterów.
Okay, jak jeszcze nie jest za poźno to mogę barbarzyńcę podesłać.
 
Lord Melkor jest offline