Szanowni, weekend już za nami, więc pora podsumować to, co wydarzyło się w sesji wczoraj. Osiem wilków wychynęło z ciemności rzucając się na wybrane przez siebie ofiary. Ich cele określiłem całkowicie losowo według klucza umieszczonego wcześniej w wątku technicznym, dlatego sam czułem spore emocje naciskając na ikonkę Kostnicy. I przyznam, że na coś takiego nie byłem przygotowany. Z ośmiu bestii aż sześć zaatakowało wieśniaków i strażnika dróg, a tylko dwa Waszą drużynę - na dodatek obydwa połakomiły się na Olivię!
Pierwszą serię rzutów uzupełniłem o ciąg 6k100 reprezentujący testy Siły Woli dla NPC-ów. Wszyscy je oblali, co nawet mnie nie zdziwiło, ale dwaj zrobili to tak sromotnie - Siegfried Wunde i Oskar Fuchs - że w panice uciekli w las porzucając grupę na pastwę losu!
I teraz sytuacja taktyczna. Cztery wilki chcą zagryźć Hummela i młodego Ruprechta, dwa Olivię, jeden rzucił się na sierżanta Knappe, a ostatni pobiegł w knieję za Fuchsem. Franz i Lori znajdują się w szpicy obok strażnika dróg, toteż mogą przyjść z pomocą Knappe wchodząc w walkę już w pierwszej rundzie albo cofnąć się ku reszcie grupy, aby pomóc Olivii, Hummelowi czy Ruprechtowi (wejście w walkę w drugiej rundzie).
Pan Niers, panicz Mause i Lars stoją opodal Hochberg, mogą kontrować ataki wilków, gdy te będą gryzły panienkę albo kosztem jednej akcji osłonić ją własnym ciałem, o ile wygrają testy Inicjatywy. Opcjonalnie mogą spróbować pomóc wieśniakom albo przyjąć postawę defensywną.
Ponieważ naprawdę dużo będzie tu zależało od Inicjatywy, pozwolę sobie wykonać odpowiedni rzut w następnym poście fabularnym, abyśmy znali kolejność działania. To umożliwi Wam dokładnie planowanie posunięć w obronie skóry!
W razie pytań nie wahajcie się pisać!